Reply to topic  [ 63 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Mistet tilgang? 
Author Message
Eleet

Folk i RR har nok vett i hue til å velge server selv, og det du sier om at jeg har reklamert for Stormscale er vel heller ikke hele sannheten.
Jeg refererte til Dimach sin post; "venneguild" som ikke har noen som helt hennsikt å spise av RR medlemmer fra Aszune. Om folk fra RR-Aszune har lyst til å spille sin tidl. char fra Triad/Dogma/whatever.. og teste PvP (som noen tydeligvis gir uttrykk for) så er de velkommen til vårt "venneguild" var vel det som ble sagt. Vårt "venneguild" er ikke noe seriøst guild i det heletatt; ingen VT, BBS, etc.. Så du har ingenting å bekymre deg over.

Når du sier at jeg har gitt klart uttrykk for at jeg ikke vil være på Aszune så er det vel på tide å sjekke fakta. Jeg har en priest på 60 som jeg ventet med å sette igang med frem til resten av folket (Elveno, Mademona, Aldieb, etc..) hadde blitt rundt 60 for å kjøre sammen til 70. Ja, så litt ambisjoner om å lvl'e sammen hadde jeg vel.
Ser ut til dere har blitt en hardbarka 5'pack og klarer dere fint uten min assistanse på Aszune.

Quote:
Du aner ikke hvem som er hvor når de ikke er i guildet. Det er en del informasjon i de lukkede forumdelene som ikke nødvendigvis behøver å komme på viveie.

What? Så det er som jeg sa? Trodde alle i RR hadde en åpen tone.. Tydeligvis ikke.. Skjønner at recruitment etc er for lukkede dører, men resten bør jo være åpent imo.

Quote:
Det eneste du har skrevet i wow delen den siste tiden er reklame for å dra folk til Stormscale

Jaja, makan til sånn suttring er det lenge jeg har hørt.

Thu Sep 18, 2008 3:32 pm
Profile
Admin

Quote:
Du aner ikke hvem som er hvor når de ikke er i guildet. Det er en del informasjon i de lukkede forumdelene som ikke nødvendigvis behøver å komme på viveie.

What? Så det er som jeg sa? Trodde alle i RR hadde en åpen tone.. Tydeligvis ikke.. Skjønner at recruitment etc er for lukkede dører, men resten bør jo være åpent imo.

Ro deg ned.

Det er mye i forumet som ikke bør være tilgjengelig for andre guilds på samme server. Dessuten bytter folk guild i eninga så en vet ikke hvem som befinner seg hvor. Nå er kanskje ikke en PvE server det mest utsatte i denne sammenghengen, men det er ikke nødvendig å lager mer uro for de som er her fordet.

Angående den "5'er banden" du snakker om: Det har pent lite med RR å gjøre. Av dem er det kun jeg som er aktiv på forumet. De andre har vært i RR, men vil av en eller annen grunn ønsker dem ikke det nå lenger med unntak av en. Jeg har dratt dem oppover og håper at de kommer med RR senere.

Uansett: Rett gjerne skytset mot meg. Det er jeg som har utført den faktiske rensingen her, men det er ikke jeg som alene står bak avgjørelsen eller initiativet. ;-)

Thu Sep 18, 2008 3:44 pm
Profile
Eleet

Liten bemerkning bare; Du skal vel strengt talt heller ikke ha tilgang til AoC forumet da, i.o.m at du ikke spiller dette lenger?
Dumt å kaste stein i glasshus..

Thu Sep 18, 2008 5:18 pm
Profile
Admin

Liten bemerkning bare; Du skal vel strengt talt heller ikke ha tilgang til AoC forumet da, i.o.m at du ikke spiller dette lenger?

Det er nok helt riktig ut i fra det jeg selv beskriver ja. Og poenget var? Neida, jeg skjønte poenget ditt og du har helt rett, men det bekymrer meg ikke så mye. ;-)

Thu Sep 18, 2008 5:34 pm
Profile
What the..?!

Som en föredetta Officer i RR så håller jag med Icelady om att begränsa tillgången till forumet för folk, även om jag nu saknar den access. -_-

Thu Sep 18, 2008 5:45 pm
Profile
SupaLeet

Hehe, jeg satt bare å ventet på dette etter jeg begynte å poste at jeg ikke spilte wow lengre og fortsatt drev å posta inne i forumene.

Er litt enig med Lenx jeg, selv om jeg er ferdig med aszune så kan jeg bare logge inn en char på aszune og be om tilgang, og neste gang jeg blir boota fra forumet igjen kan jeg gjøre det samme på nytt ... Værre er det egentlig ikke.

Men det burde egentlig være en gruppe for ... tja, "rr-veteraner", jeg er ikke den som har vært lengst i guildet, men jeg kom med i februar eller.no i 2005 når wow ble gitt ut i europa, og var egentlig bare borte fra guildet i ett års tid da jeg dro til anything for å raide (og levla druiden utenfor anything og rr) da RR er alt annet enn ett guild hvor man kan prøve å gjøre noe seriøst som å raide. Så totalt har jeg vel vært medlem er i overkant av 2.5 år. Mange har vært medlem mye lengre enn dette også og har ingen tilgang egentlig.

Så mitt forslag er egentlig å opprette en gruppe som kanskje har tilgang til wow-generelt forumet, da det ikke er noe hysj hysj som foregår der, men alt som er wow relatert blir diskutert der. Rekruttering, raiding, og alt annet uinteressant møl har jo egne forum. Her i de åpne forumene skjer det egentlig ingenting (bortsett i fra oz), så det å miste all tilgang er egentlig som å be folk om å dra til helvete.

I may be bad.... but I feel so good!

Thu Sep 18, 2008 6:18 pm
Profile
GW2 - GM

alltså... dette er ikke for kaste folk på dør og be dem dra til helvette..

Det er ganske enkelt en opprydning... En HAUG av nick som ingen har sett snurten til lenge og mange som folk ikke engang vet hvem er..

Vi ser jo fort her hvem som faktisk bruker forumet... de som poster her er jo de som fortsatt bruker det ;)

Hva med å heller ta en litt mild tone og heller spørre fint: "Åh.. baaad, jeg har mistet tilgangen min *snufs* Og jeg som koste meg så mye her inne.. kan ikke dere vææære så snille å gi meg tilgangen tilbake? PLEEEEASE?"

...hvem vet.. kanskje noen føler seg snille? :D

Froste sa det egentlig veldig fint:

froste wrote:
selv om jeg er ferdig med aszune så kan jeg bare logge inn en char på aszune og be om tilgang, og neste gang jeg blir boota fra forumet igjen kan jeg gjøre det samme på nytt ... Værre er det egentlig ikke.

Edit: men.. det betyr ikke at du logger inn på azsune og spør etter tilgang og logger ut igjen og sees aldri mer ingame... det blir litt for drøyt. Men skal du spille litt.. så seff får du tilgang. Det skulle bare mangle.

Fri Sep 19, 2008 2:14 am
Profile
Leetas

Mistet tilgang. Har skiftet main til Nightdancer.
Harpell

Fri Sep 19, 2008 7:44 am
Profile
Admin

Hey hey..
Mistet tilgang. Har skiftet main til Nightdancer.
Harpell

Done

Fri Sep 19, 2008 8:04 am
Profile
Eleet

Det er ganske enkelt en opprydning... En HAUG av nick som ingen har sett snurten til lenge og mange som folk ikke engang vet hvem er..

Kan være enig med deg der Chersiphron. Skjønner at det er sikkert trengs en opprydding i ny og ne. Mener ikke at jeg er noen "everyone know who i am" men regner med at noen kanskje har fått med seg at jeg er noe aktiv på forumet. Og Ice vet godt hvem jeg er.
Føler det bare som ren backstabbing når du ikke engang får en mail på private'n om at "hysj hysj ikke snakk om Stormscale her, for da kan du miste tilgangen".

Chersiphron wrote:
Vi ser jo fort her hvem som faktisk bruker forumet... de som poster her er jo de som fortsatt bruker det ;)

Nettopp.

Chersiphron wrote:
Hva med å heller ta en litt mild tone og heller spørre fint: "Åh.. baaad, jeg har mistet tilgangen min *snufs* Og jeg som koste meg så mye her inne.. kan ikke dere vææære så snille å gi meg tilgangen tilbake? PLEEEEASE?"

Hva med å sende en mail til de personer det angår? Og kanskje etter en uke fjerne de som ikke har respondert til mail?

Chersiphron wrote:
...hvem vet.. kanskje noen føler seg snille? :D

Jah... Kanskje sjefen er snill i dag, hvem vet..

Fri Sep 19, 2008 9:12 am
Profile
Admin

Hva med å sende en mail til de personer det angår? Og kanskje etter en uke fjerne de som ikke har respondert til mail?

Sende 100 inngame mail en og en?
Beklager, men selv om jeg ser poenget ville det vært alt for mye arbeid.

Fri Sep 19, 2008 9:50 am
Profile
Admin

Tja. Jeg har ikke spurt sjefen, men laget en ny gruppe for noen få utvalgte med litt mer tilgang en ikke noe. Den heter: WoW Limited

Last edited by Gunslinger on Sat Sep 20, 2008 12:46 am, edited 1 time in total.

Fri Sep 19, 2008 10:00 am
Profile
SupaLeet

jeg melder meg gjerne inn i så fall! Noen mulighet for det? :)

Fri Sep 19, 2008 12:09 pm
Profile
WS - Officer

Hmm.. Du la inn meg i denne wow limited gruppa. Er den ment for RR'ere som ikke er i wow-rr? I så fall så er det feil å adde meg.. siden jeg er der :)

Fri Sep 19, 2008 12:27 pm
Profile
Admin

Grungo: Sikkert øynene som gikk litt i kryss..... Igjen.

Fri Sep 19, 2008 12:32 pm
Profile
Reply to topic   [ 63 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next