Reply to topic  [ 5 posts ] 
Søker (veteran fra AOC-delen) 
Author Message
SupaLeet

Post Søker (veteran fra AOC-delen)
Hei, har prøvd å finne ut hvilke kriterier dere har, men antar at det letteste bare er å søke så får jeg vite hva dere krever.

01. Name: Walborg

02. Race: blood elf

03. Level: 85

04. Class: DK

05. Main spec / Off spec: blood/frost

06. How old are you: 34 1/2

07. Tell us abit about yourself (The story of your life).
Bor utenfor Trondheim. Unge på 3 år, ferdig utdannet i august. Skal selge skjiten (småbruk) og flytte til byen til høsten, noe som gjør at jeg kanskje kan spille mer og pusse opp mindre.

Desillusjonert AOCer som har hatt snart et års pause. I mellomtiden har jeg spilt casual wow med noen venner. De spiller imidlertid mange timer daglig, noe jeg ikke kan henge med på. Så derfor ønsker jeg meg et guild som har mer kontinuitiet og ikke driver med serverhopping. Har spillt horde, men kan jo dra dem over til allianse hvis jeg får spille sammen med dere.

Akkurat nå liker jeg best å spille en troll hunter som jeg bare kjører pvp med. Har hatt en lvl 85 DK som jeg har tanket med tidligere, men har startet en ny DK nå for å få basicen tilbake i fingrene. Denne er på Aszune og er bare lvl 56, og heter også Walborg.

08. What role do you picture yourself as in Ragnarok (Social, Casual, Raider)?
Har lyst til å raide en dag, da bare som dps, men er ikke gearet eller klar for det ennå (tror jeg).

09. How do you consider your knowledge about your class (poor, average, good, excellent)? Har vært bra, nå er den rusten. Men wow er jo ikke så veldig vanskelig da, hvis man sammenlikner med aoc. Jeg klarer jo å kjøre dps eller tank og vet hvordan man skal spille de rollene, men jeg er jo noob i wow. Det er ikke noe problem å tanke i dungeons, men jeg klarer ikke å huske om det heter Auction house eller Trader.

10. How would you describe your ambitions as a player?
Med litt mer strukturerte rammer (fast guild som fungerer med events og forum) så tenker jeg at jeg en dag kan være med som dps på raid. Har lyst til å spille mer jevnt, men med kompisene mine som spiller 4 timer pr dag i snitt og serverhopper så er det håpløst å henge med dem i svingene. Har lyst til å kjøre litt mer PVE med DKen.

11. How would you consider your own gear, spec, glyphs, gems, enchants (poor, average, good, excellent)? Vet ikke helt. lvl 85 er uten helium. Lvl 29 pvp-ern har jeg en helium-bit.

12. Do you have current endgame raiding experience? Ikke i wow, bare aoc. Tanket i raid.

13. Do you know anyone in Ragnarok? In that case, who and how? Har spilt AOC. Arrangerte sommerfest for dem her i fjor så det er vel ikke så vanskelig å finne noen som husker meg. Jeg var vel den jenta som holdt ut lengst med dem? :P

14. Why do you want to join Ragnarok, and why would Ragnarok want you?
RL pupper. Og jeg blir ikke emo om jeg dør, sånn som noen av gutta blir. Kanskje en dag så har jeg bra skills også.

15. Which guilds have you been in, and why are you not anymore? Jeg er jo i noen tilfeldiege guilds med charsene i wow for å få perksa, men jeg driter jo i dem ellers. De preges jo av at alle må være i et guild for å få perks, men det er ingen ledelse eller noe som fungerer i dem. Jeg ønsker å være i Ragnarok. Da jeg var aktiv i AOC var jeg kun i RR.

16. You will also need to post a link with your equipment. This can be done from WoW Armory or similar pages.
It is important that you logout/link your main spec gear, so that we do not evaluate you in wrong gear.
http://eu.battle.net/wow/en/character/g ... g/advanced
Er i frost gear fordi jeg uansett ikke har forutsetninger til å tanke noe mer en dungeons for øyeblikket.

17. Have you read and understood all of our rules? If you havent, these can be found here: Ragnarok WoW Rules

18. Do you have applications to other guilds at the moment, if you do, which guild will you prioritize if you get more than one invite?
Nei, død og pine, det er bare Ragnarok som gjelder!

Mon May 21, 2012 10:17 pm
Profile
Druid Advisor

Post Re: Søker (veteran fra AOC-delen)
Hey Emmi

Velkommen til WOW delen, kan se din char er Horde, Ragnarok er en Ally guild så enten må du transformere til Ally char eller lave en ny DK, men som skrevet velkommen så når du er klar er det bare at skrive her eller fange en online for en invitation :D

Vh.
Sc

Tue May 22, 2012 11:57 am
Profile
SupaLeet

Takk for det :)

Jeg er klar over at jeg må ha både server transfer og faction transfer. Men før jeg gjør det så har jeg kanskje lyst til å ha en prøvetid med en char som er på serveren. Har laget en ny DK som er lvl 56, men den er jo ganske ubrukelig for øyeblikket.

-Det er ganske utydelig hva som er kravet for medlemsskap, utenom at man ikke skal slacke. Er usikker på om det må være lvl 85 char og hva som er kravet til gear og erfaring.

Tue May 22, 2012 1:24 pm
Profile
Druid Advisor

hehe du skal være velkommen med hvad du har lyst til, guild er lidt på stand by atm.

Venlig hilsen
Sc

Tue May 22, 2012 7:45 pm
Profile
PhearLeet

velkommen tel wowdelen :)

Thu May 24, 2012 5:21 pm
Profile
Reply to topic   [ 5 posts ]