This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 4 posts ] 
Ansökan - Sinafey 
Author Message
nubi

Post Ansökan - Sinafey
Charactername: Sinafey
Din Alder (18+): 29
Hvor er du fra: Sverige

Fortell litt om seg selv og hvorfor du bør være en del av Ragnarok:

Jag heter Emil Frisk, bor i Karlskrona med min fästmö som även hon lirar spel med mig, för det mesta WoW men vem vet, jag fick henne att fastna för det så varför inte Defiance!?

Jag har iallafall fastnat för Defiance och gillar spelet starkt, från tidigare erfarenheter i stora spel som detta är det ett starkt plus att ha en grupp människor att dela glädjen med för att maxa upplevelsen. Jag har ett stort sinne för humor, är för det mesta glad och trevlig (kan hända att jag putar läppen om jag dör upprepade gånger på kort tid, who doesn't?) Att kunna prata modersmål på mumble/ts/vent kan bidra till en större känsla av gemenskap och är nog anledningen till att jag till 80% hållit mig till skandinaviska gillen.

Varför ni borde bjuda in mig i ert gille är enkelt, jag bidrar med glädje, kunskap och är inte rädd för att bjuda på mig själv. Har ni fler frågor eller kanske bara vill spilla lite skitsnack så kontakta mig ingame, "Sinafey" heter jag, annars finns jag även på steam under "Yaaru" eller på mail förnamnefternamn@gmail.com (varför skrev jag så? spambots thats why, ni fattar nog).

Nevn gjerne og hvilken erfaring du har fra tilsvarende spill:

Defiance har jag spelat betan under en helg, älskade det, beställde det på en gång och planerar att spela så fort jag får en ledig stund över.

WoW har jag spelat sen betan, nu mindre aktivt p.g.a döende intresse, Defiance känns mer aktuellt.

Även spenderat mycket tid framför Dungeons & Dragons online, Everquest 2, Diablo 2 & 3, BF3, Borderlands 1&2, TF2, listan är lång. Men nämnda spel är väl de jag spelade mest eller fortfarande spelar till viss del.

Kjenner du noen i Ragnarok fra før:
Ragnarok är helt nytt för mig, så det kan bli kul att få lära känna er alla om ni accepterar mig!

Hvor hørte du om Ragnarok første gangen:
Eftersom ingen av mina vänner fastnade för Defiance beslöt jag mig för att leta upp nya på forumen, och här fanns ett skandinaviskt gille som hade en trevlig presentation och fångade mitt intresse på en gång!

Ellers/Övrigt: Jag är inte en altoholic utan har en tendens att satsa stenhårt på en karaktär och bygga upp den så starkt som möjligt. Jag är studerande på Universitet och under en tentamenperiod kan jag bli frånvarande ett par dagar upp till en vecka (men nu är det snart sommar så game on!)

Wed Apr 03, 2013 10:21 am
Profile
TSW Officer

Post Re: Ansökan - Sinafey
Hei og velkommen til Ragnarok!

Ta kontakt med en av offiserene ingame eller på mumble for invite;
Zorq
Chtuga
KitKit
Putresopp
Zargas

For tilgang til mumble se link: Mumble

Retired: Defiance - Zorq / TSW - Zorq

Wed Apr 03, 2013 10:51 am
Profile
nubi

Jag är online nu och väntar på clan invite :)

Wed Apr 03, 2013 3:58 pm
Profile
TSW Officer

Invitert

Retired: Defiance - Zorq / TSW - Zorq

Wed Apr 03, 2013 4:07 pm
Profile
This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.   [ 4 posts ]