This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 3 posts ] 
Ansökan 
Author Message
nubi

Post Ansökan
Charactername
Din Alder?:
    26 (1986)

Hvor er du fra?:
    Sverige

Fortell litt om seg selv og hvorfor du bør være en del av Ragnarok:
    I dagsläget är jag enbart intresserad av Ragnarok inom Planetside2. Beroende på hur väl personkemin fungerar mellan oss, är det möjligt att man blir sugen att köra vidare med er på de övriga spelen. Har utöver PS2, även en hel del timmar spenderade på World of Warcraft, Star Wars: The Old Republic, Call of Duty och Battlefield 3 likt er.

Förutom spelandet jobbar jag 6-15 vardagar, då brukar det inte bli så många speltimmar utan jag försöker hinna med mitt behov under helgerna. Jag är väl även vad många syftar på när de säger spelnörd även om många av mina vänner är så mycket värre ^_^ Försöker även hålla igång fysiskt med några gympass i veckan... allt detta är väl egentligen ganska ointressant, det är ju på slagfälten vi ska lära känna varandra

Nevn gjerne og hvilken erfaring du har fra FPS spill
    Jag började likt många andra i min årskull att spela Counter-strike, tror jag började någon gång under beta 3.X på internetcafé, detta var ett bra tag innan jag hade tillgång till dator i hemmet. Intresset ökade hastigt och tjatet på en egen dator började med de härliga 56k modemen.

Utöver Counter-Strike som var min "fps-begynnelse" har jag även spelat igenom det mesta ur Call of Duty och Battlefield serierna. Även Day of Defeat, Unreal Tournament och lite Quake 2 och 3 (Fastnade aldrig för quake). Listan kan göras oändlig märker jag så vi hoppar över resterande titlar.

Counter-Strike hann jag med att köra på ganska hög nivå 1999-2000, men aldrig på "profossnivå" var också väldigt ung när jag spelade på den tiden, 13-14 år. När jag sedan fick nobben av klanen (som för övrigt rankade top3 på clanbase) för min unga ålder försvann glöden att kämpa hårt och jag fortsatte lira med kompisklaner istället. Så har även min fortsatta FPStid fortsatt, bara spelat med folk man känner eller deras bekanta.

Kjenner du noen i Ragnarok fra før?
    Inte i dagsläget.

Hvor hørte du om Ragnarok første gangen?
    Sweclockers forum- såg en post av Vimes straxt efter att jag provat på Planetside 2. Tänkte väl egentligen inte mycket mer på det, men sedan efter att spenderat ett tag i spelet så letade jag igenom min historik. Nu har jag velat ett par dagar om jag ska ansöka eller inte, men jag vill åtminstone prova på att spela med er om ni inte ser några problem med min ansökan.

Tue Dec 18, 2012 9:14 pm
Profile
Admin

Post Re: Ansökan
Hei og velkommen til Ragnarok!

Ta kontakt med en av offiserene ingame eller på mumble for invite;
Hisap
Trezel
Chtuga
Zorq
Ipos
Atchoo
Jasith
Diggmcbadass

For tilgang til mumble se link: Mumble

AO: Zeylenne lvl 220 Doctor AI Rank Challenger (23)
+ alts: Lilleg2 220/27 MA, Kenevil 216/14 Shade, Wallblade 161/5 Keeper, Polfarer 220/18 Adventurer, Vaarblomst, , Zman, Zulux, Zetaforce, Skuddskade
Image

Tue Dec 18, 2012 10:06 pm
Profile
TSW Officer

Post Re: Ansökan
Invitert!

Retired: Defiance - Zorq / TSW - Zorq

Sun Dec 30, 2012 1:04 am
Profile
This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.   [ 3 posts ]