This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 3 posts ] 
Søknad CocoQT 
Author Message
nubi

Post Søknad CocoQT
Hei!

Charactername: CocoQT (Coco var tatt, og jeg var en av sikkert mange som syntes det var kjekt å slenge på QT til navnet på min kvinnelige Avatar..)

Jeg har puttet flest poeng i Light Assault til nå, men er villig til å dekke andre roller ved behov.

Din Alder? 30

Hvor er du fra? Oslo, Norge

Fortell litt om seg selv og hvorfor du bør være en del av Ragnarok: Jeg har etterhvert blitt en etablert fyr med samboer, jobb og gode venner. Jeg prøver likevel å få tid til å spille litt når anledningen byr seg. Jeg kommer aldri til å være logget på fra soloppgang - til nedgang, men jeg har forstått det slik at dere kan være interessert å ha med noen "Casuals" på laget.

Jeg har spilt en del MMO`s siden 2005 (gjett hva som startet det hele..), og har alltid satt mest pris på det sosiale aspektet. Jeg har lagt merke til at Ragnarok har vært representert i de fleste av spillene. Jeg har aldri hørt noe negativt om guildet, og jeg kan dermed tenke meg å være en del av det som sikkert er en ålreit gjeng å spille med. Jeg kan garantere at jeg ikke kommer til å representere guildet på en negativ måte om jeg blir tatt inn i varmen.

Nevn gjerne og hvilken erfaring du har fra FPS spill: Ingen utstrakt erfaring. Jeg har spilt FPS fra Doom 2 til BF, men aldri særlig mye. Jeg synes dog at det massive aspektet ved spillet (hello 2000+ spillere på serveren) virker lovende for at dette spillet kan holde på oppmerksomheten en stund!

Kjenner du noen i Ragnarok fra før? Jeg tror ikke det.

Hvor hørte du om Ragnarok første gangen? Ganske sikker på at det var på Gamer.no forumene.

Wed Dec 12, 2012 6:13 pm
Profile
TSW Officer

Post Re: Søknad CocoQT
Hei og velkommen til Ragnarok!

Ta kontakt med en av offiserene ingame eller på mumble for invite;
Hisap
Trezel
Chtuga
Zorq
Ipos
Atchoo
Jasith

For tilgang til mumble se link: Mumble

Retired: Defiance - Zorq / TSW - Zorq

Wed Dec 12, 2012 7:30 pm
Profile
TSW Officer

Post Re: Søknad CocoQT
Invitert!

Retired: Defiance - Zorq / TSW - Zorq

Wed Dec 12, 2012 7:35 pm
Profile
This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.   [ 3 posts ]