Author |
Message |
Zahl
SupaLeet
Joined: Sat Mar 05, 2005 3:37 pm Posts: 1692 Location: Bibelbeltet - it burns!
|
 Zahl - gammel facemelter, ny noob.
1. Når startet du å spille? Hvilket spill og hvem var du ingame? - WoW. Var Artemis (rogue) og Zahl (priest).
2. Hva er det du husker best ifra din periode i Ragnarok? - Tidlig vanilla-WoW. Finfin raidgruppe. Høydare å ta ned Ragnaros første gang.
3. Hvem personer fra Ragnarok kjenner du best? Og hvem kjenner du IRL? - Nå er det helt ærlig så lenge siden jeg har spilt at jeg ikke vet hvem som er aktiv lenger. Husker godt Dypfryst, Zint, Rizz, Sc, Woddy, Goldhammer m.fl. Kjenner Xh best, er IRL-venn.
4. Hva har skjedd i livet ditt siden sist? - Jobb, for deretter å gå tilbake til skolebenken. Holder på med masteroppgave nå. Blir derfor meget casual.
5. Skål! - Odin ga oss Suttung sitt mjød, det magiske mjød, det daglige brød!
6. Hvilken rase og klasse tror du att du vil spela i Guildwars 2? - Ligger an til Human Thief eller Norn Necro. Ikke bestemt meg helt enda. Leker litt med Elementalist og Mesmer også.
7. Har du vært i andre guilds mens du har vært borte? I så fall hvem og i hvilket spill? - Hadde en liten periode i Tarren Mill Tigers på Horde-siden i WoW. Ble ikke lenge, da jeg sluttet med spillet rett etterpå.
Fri Mar 22, 2013 10:57 am |
|
 |
Malentor
Soleet
Joined: Tue Oct 28, 2008 11:33 pm Posts: 277 Location: Aarhus, Danmark
|
 Re: Zahl - gammel facemelter, ny noob.
Norn necro, og human thief er begge udmærkede valg. Jeg har begge. :p
Wb
Fri Mar 22, 2013 12:15 pm |
|
 |
DarkLord
GW2 - Recruitment Officer
Joined: Sat Mar 17, 2012 7:10 pm Posts: 838 Location: Finland - Åbo
|
Välkommen tillbaka och Välkommen till RR-GW2!  För att få in-game invite skriv dit GW2 användarnamn( inte characternamn) -->HÄR<--
Fri Mar 22, 2013 1:16 pm |
|
 |
Shahrizai
GW2 - GM
Joined: Tue Apr 05, 2005 10:53 pm Posts: 9769 Location: Bor ikke mentalt i Kina lengre
|
Heey! Gamle kjente 
_________________ - Retired GM of GW2-RR --> Sneaky Thief and Courageous Guardian "Opportunity makes a thief." - Francis Bacon
|
Mon Apr 08, 2013 9:30 am |
|
 |
Zahl
SupaLeet
|
Siden det står "bor mentalt i Kina" i avataren din, så tipper jeg....Chersi....? 
Mon Apr 08, 2013 2:08 pm |
|
 |
Shahrizai
GW2 - GM
Joined: Tue Apr 05, 2005 10:53 pm Posts: 9769 Location: Bor ikke mentalt i Kina lengre
|
Riktig  Edit: Det er forsåvidt ikke mange andre på forumet med så mange posts heller  Det er jo helt ekstremt... kan skrive bok av alle postene mine jo!
_________________ - Retired GM of GW2-RR --> Sneaky Thief and Courageous Guardian "Opportunity makes a thief." - Francis Bacon
|
Mon Apr 08, 2013 8:40 pm |
|
 |
Ojike
WS - Officer
|
Välkommen! 
Fri Apr 19, 2013 9:48 am |
|
 |
Tuubi
Soleet
Joined: Tue May 01, 2012 9:41 pm Posts: 394 Location: Vasa, Finland
|
Välkommen! 
|
Fri Apr 19, 2013 1:29 pm |
|
 |
Zahl
SupaLeet
|
Takk takk  Vært lite aktiv i det siste. RL tar en del tid om dagen.
Thu May 09, 2013 9:03 pm |
|
|