Reply to topic  [ 3 posts ] 
Veteran - Zargas 
Author Message
TSW Officer

Post Veteran - Zargas
Hej!
Tänkte lika gärna parkera min gw2 character i en guild och självklart ska det då vara i RR =)
Jag spelar inte alls aktivt på något vis, så om det är ok att vara väldigt casual och logga på då och då så kommer jag gärna med!
Eisha/Eilyn spelar ju GW2 lite mer än jag, men hon är med en annan guild med 2 IRL kompisar på samma server (dock kan man vara med i multiple guilds?).

1. Når startet du å spille? Hvilket spill og hvem var du ingame?
Första spelmaskinen var en Atari 520 STE, sen kom det Amiga 600 HD. Första konsolen var SNES sen har det rullat på och idag kör jag mest PC och PS3.
RR historien började i AoC strax efter release, Zargas - Guardian var min main sen lekte jag på lite alts. Xavee brukar vara ett återkommande alt-namn tillsammans med alternate spelling på Zargas.

2. Hva er det du husker best ifra din periode i Ragnarok?
Antingen Hypen kring AoC sieges eller någon av alla de server first kills vi gjorde där. AoC kommer alltid vara det spel med RR jag håller bäst i minnet då vi uträttade mest "stordåd" där av alla spel jag varit med i påde i PvE och PvP. Dessvärre missade jag AO eran.

3. Hvem personer fra Ragnarok kjenner du best? Og hvem kjenner du IRL?
Chtuga är ju den jag har haft närmast kontakt med sedan dag 1, men eftersom jag varit/är officer i både AoC och TSW samt har spelat SWTOR i RR så är det nog ett par stycken som känner igen mig. Loggar även ibland in i EVE och hälsar på Shadoom och Atchoo.

4. Hva har skjedd i livet ditt siden sist?
MMORPG fronten har stagnerat lite, dåligt med aktivitet i Planetside 2. TSW har fallit bort på grund av saknad pve end game content och character progression. Har spelat en hel del singleplayer spel i det sista samt loggar ju då in i GW 2 ibland =)

Annars jobbar jag vidare på mitt industri-kneg och försöker spela in lite metal hemma i ministudion på fritiden när jag inte gamear.
Är ju som bekant även sambo med Eisha och 2 katter så vi har det gött i våran lägenhet som vanligt =)

5. Skål!
Skål! Men det tar vi på fredag, upp och jobba om 1½ timma, urrgh jobbar förmiddag denna vecka och kan inte sova. Tidigt tidigt..

6. Hvilken rase og klasse tror du att du vil spela i Guildwars 2?
Jag kör på min Norn Warrior kallad Zargie. Är ca lvl 30 tror jag.

7. Har du vært i andre guilds mens du har vært borte? I så fall hvem og i hvilket spill?
Jag har alltid varit med i RR då jag spelat spel som RR är med i.

Tja, det var väl det. Vi ses ingame! Har hört rykten om fina guildbonusar som väntar en unguilded spelare, den som väntar på något gott... ;)

Soundcloud: https://soundcloud.com/zargas/

Last edited by Zargas on Tue Mar 05, 2013 10:55 pm, edited 1 time in total.

Tue Mar 05, 2013 3:32 am
Profile WWW
GW2 - Recruitment Officer

Post Re: Veteran - Zargas
Välkommen till RR-GW2! :D

Skriv ditt GW2 användarnamn -->här<-- Så får du en invite i spelet :)

Tue Mar 05, 2013 10:42 pm
Profile
WS - Officer

Post Re: Veteran - Zargas
Velkommen xD

Guild Wars 2 - Thief

Image Image

Thu Mar 07, 2013 10:02 pm
Profile
Reply to topic   [ 3 posts ]