Reply to topic  [ 5 posts ] 
Veteransøknad - Eirik/Daftz/Wampdoc 
Author Message
nubi

Post Veteransøknad - Eirik/Daftz/Wampdoc
1. Når startet du å spille? Hvilket spill og hvem var du ingame?

- Jeg startet å spille med Ragnarok i AO, hadde flere karakterer men de to mest brukte var Daftz og Wampdoc. Siden testet jeg CoH, og spilte WoW veldig aktivt i Mortus Umbra og Apathy på Outland i gamle, gamle dager.

2. Hva er det du husker best ifra din periode i Ragnarok?

- Samholdet, stemningen og ikke minst henging i parken, tiden i AO er fortsatt den beste i noe mmo for min del.

3. Hvem personer fra Ragnarok kjenner du best? Og hvem kjenner du IRL?

- Nå har jeg ikke hatt mye kontakt med guilden eller medlemmer på lenge, men gikk i klasse med Dostuffz, og har tidligere hatt god kontakt med både Loopicks og Shuure.

4. Hva har skjedd i livet ditt siden sist?

- Gått ferdig skolen, jobbet i Gamestop i nesten tre år, og spilt en hel del forskjellige saker og ting!

5. Skål!

- Chuggggg a mug!

6. Hvilken rase og klasse spiller du i Guildwars 2?

- Kampklar, Charr Male 80 Warrior. Fyrstikka, Sylvari Female 80 Elementalist. Bakstikk, Human Male 80 Thief. Jeg har spilt litt!

7. Har du vært i andre guilds mens du har vært borte? I så fall hvem og i hvilket spill?

- Nevnte det litt i 1, spilte WoW med Mortus Umbra og Apathy, Swtor med et mindre norskt guild jeg og noen venner startet selv, og nå har jeg spilt GW2 med Another Random Guild, et norskt guild på Gunnars Hold. Grunnen til at jeg vil tilbake til Ragnarok er savnet etter noe mere aktivt og seriøst, et godt samhold og en fin gjeng å spille med. Skulle jeg bli akseptert så flytter jeg direkte over til dere med engang. Min gamle forumbruker var forresten Nantukoi, men jeg tenkte det var greit å starte friskt nå, dessuten har jeg ikke tilgang til eposten den var registrert på lengre.

Jeg kan nås ingame på en av de nevnte karakterene mine, eller bruk Saith.6809 :)

Sun Oct 28, 2012 4:59 pm
Profile
GW2 - Recruitment Officer

Post Re: Veteransøknad - Eirik/Daftz/Wampdoc
Yes, wb mister ^^
skickar lite info i ett PM.

Btw, jag ser att du inte var alltför aktiv på forumet med din gamla användare. Nästan all information om events och liknande går ut från forumet, försök läs det aktivt ; )

Sun Oct 28, 2012 5:03 pm
Profile
nubi

Takk for det! Gleder meg :)

Ja, det er herre meg mange år siden nå, klart jeg skal være mere aktiv her nå ; )

Edit: Far Shiverpeaks var jo selvfølgelig blitt flagget som full idag, men jeg flytter over med engang det lar seg gjøre.

Sun Oct 28, 2012 5:20 pm
Profile
GW2 - GM

SKÅL!

Ja, den er desverre full som regel. Men det finnes guildies som har tatt server-transfer til en annen server (for å ta exploration achievments i WvW) og så transfere tilbake, så det skal være mulig på visse tidspunkt.

Sun Oct 28, 2012 11:54 pm
Profile
nubi

Da var "vi" over holdt jeg på å si!

Om noen er ingame så er det bare å sende meg invite, Saith.6809 :)

Mon Oct 29, 2012 2:02 am
Profile
Reply to topic   [ 5 posts ]