Reply to topic  [ 7 posts ] 
Søknad - Lethl 
Author Message
nubi

Post Søknad - Lethl
Personal information:
  1. What is your nationality?: Norge
  2. How old are you?: 27
  3. What is/will your main MMORPG focus (PvE, PvP, RP, Social, goldfarming) be? Mitt vil være en god blanding mellom PvE og WvW.
  4. What level of activity can we expect if you are accepted into Ragnarok?
Hverdag, alt fra 1t-10t. Varrierer, men kommer nok til å være veldig aktiv. Så fremt jeg blir fornøyd med spillet i en heilhet.

Character information:
  1. What is your Main characters name?: Lethl
  2. What profession and level is your Main character?:
Elementalist
Additional information:
  1. As a social guild, we like to get to know each other and use Voice comm for most events. What are your thoughts on this? Jeg ser på det som ett must når det kommer til online spill. I tillegg til at det blir så mye meir sosialt på den måten. Så det ser jeg ikke på som ett problem, heller en bonus det att vi har voice comm. Så det vil bli brukt mye.
  2. Do you know anyone in Ragnarok? In that case, who and how? Nei, kjenner nok ingen i RR. Ikke som jeg vet om hvertfall.
  3. Where did you hear about Ragnarok?:Dere er jo ganske kjent, uten att jeg husker hvem som nevnte RR for meg.
  4. Why do you want to join Ragnarok and what can you contribute with to our guild Jeg vil joine dere fordi dere har ett bra rykte, og ikke minst bra community. Jeg har lenge lett etter en guild eller community som jeg kan være med. Jeg har jo spillt det fleste kjente mmo som. Wow, swtor, aion, tera online, aoc. Problemet har heile tiden vert att man må altid begynne på nytt hvergang ett nytt mmo blir gitt ut. Med RR kan jeg forsatt være med det samme community, og fortsette i andre spill med mye av samme folkene, og de vet til slutt hva jeg står for og hvilken person jeg er. Som igjenn blir lettere for meg og andre medlemmer. Jeg kan og vil altid hjelpe andre så lenge jeg har muligheten for det, jeg er forsåvidt en rolig avslappa person, er aldri sur, frekk eller gretten.
  5. What part of the Ragnarok guild rules differs most from other guilds you have been in and what part do you sympathise with the most? Denne: §4.6 Remember to apologize if you forgot your manners or made a mistake. Jeg er glad dere har den. Jeg synnest det er viktig att man kan inrømme det att man har vert en tulling, og sier unnskyld, folk tar ting forskjelligt.
  6. Tell us a little bit about yourself (previous mmo experience, ingame goals and so on):
Jeg heter Ruben, og jeg har PVE og PVP erfaring fra wow siden vanilla, MC, BWL, AQ, og videre til den dag i dag. Spillte swtor, fikk 2x til level 50. Sage og Assassin før jeg ga meg. Aion fikk jeg gjort det meste, Fikk full Miragent sett der med min sorcerer, og gjorde alt av instancer og pvp. Har også en max level sorcerer på Tera Online, tydligvis på feil server (Samuel). Mitt mål vil være å nå max level, og derfra vil jeg gjøre Pve og WvW sammen med guildet. Men kjenner litt lite til GW2 til å uttale meg så mye. Betaen neste uke blir min første i GW2. Eller håper jeg det att denne søknaden blir approved, hører fra dere
mvh
Lethl

Sun Jun 03, 2012 11:02 am
Profile
GW2 - Recruitment Officer

Post Re: Søknad - Lethl
Hej, och välkommen till forumet =)
Din söknad är lagd till behandling, du kan förvänta dig svar inom ett par dagar.

Sun Jun 03, 2012 11:10 am
Profile
nubi

Takker :)
Men den er grei, vi pratest.

Sun Jun 03, 2012 11:14 am
Profile

Lethl wrote:
Jeg har lenge lett etter en guild eller community som jeg kan være med. Jeg har jo spillt det fleste kjente mmo som. Wow, swtor, aion, tera online, aoc. Problemet har heile tiden vert att man må altid begynne på nytt hvergang ett nytt mmo blir gitt ut. Med RR kan jeg forsatt være med det samme community, og fortsette i andre spill med mye av samme folkene, og de vet til slutt hva jeg står for og hvilken person jeg er. Som igjenn blir lettere for meg og andre medlemmer. Jeg kan og vil altid hjelpe andre så lenge jeg har muligheten for det, jeg er forsåvidt en rolig avslappa person, er aldri sur, frekk eller gretten.

Amen to that.

Välkommen till forumet ja =)

Sun Jun 03, 2012 11:44 am
Profile

Din ansökan är godkänd, välkommen till RR GW2 =)

Försök bekanta dig lite med forumet, och hur det fungerar.

Inom GW2-familjen här kommer vi primärt använda oss av forumet för kommunikation nu innan spelet släpps, du ska nu ha tillgång till hela GW2-delen av forumet.
Om du vill kan du ansluta till vår mumble-kanal redan nu, och snacka med de medlemmar som är online.

Server-info och mumble-version hittar du här:
viewtopic.php?f=380&t=43705

Sun Jun 03, 2012 12:20 pm
Profile
GW2 - GM

Lethl wrote:
er aldri sur, frekk eller gretten.

Det er notert :P
Det er flott å aldri være sur eller frekk, det oppnår man lite med. Men det er lov å være litt gretten. Dersom du finner noe du ikke er helt fornøyd med, om det er guildleaders, guildmembers, eller prosedyrer, eller hva som helst, så er det lov å gi beskjed og ta ting opp til diskusjon ;)
Slik blir vi bare enda bedre kjent ;)

Velkommen til Ragnarok!

Sun Jun 03, 2012 3:29 pm
Profile
nubi

Takker alle sammen :)

Quote:
Det er notert :P
Det er flott å aldri være sur eller frekk, det oppnår man lite med. Men det er lov å være litt gretten.

Hehe, den er grei (:

Tue Jun 05, 2012 4:16 am
Profile
Reply to topic   [ 7 posts ]