Reply to topic  [ 4 posts ] 
Søknad om Guild medlemskap 
Author Message
nubi

Post Søknad om Guild medlemskap
Hei

Er ny til GW2 og ønsker å bli kjent med nye folk å spille med. Foretrekker å skrive og å snakke norsk så er ganske naturlig da at jeg prøver å bli en del av Ragnarok

Personal information:
-Tja, er ikke den beste spilleren, men er flink på det sosiale, har god humor og finner ofte en kommentar som passer inn i situasjonen og en del som ikke passer inn. Holder meg unna DRAMA, får nok av denslags ifra kona og jobb. Har både kone og barn, så jeg må nok karakteriseres som en Casual Gamer.

What is your nationality?:
-Norsk, og for å være mer spesifik, Drammen

How old are you?:
-37

What is/will your main MMORPG focus (PvE, PvP, RP, Social) be?
-PVE/RP og semi social

What level of activity can we expect if you are accepted into Ragnarok?
-Er vel på sånn ca 14 timer i uka. Etterhvert vil jeg vel prøve å bli med på raids og slikt når jeg har levlet opp noen char`s

Character information:
What is your Main characters name?:
-"Norges Beste" er navnet på min main

What profession and level is your Main character?:
-lvl 76 Elementalist og har Artifing, jeweling, tailor og chef

Additional information:
As a social guild, we like to get to know each other and use Voice comm for most events. What are your thoughts on this?
-Det er jo en del av den sosiale biten, bare hyggelig det.

Do you know anyone in Ragnarok? In that case, who and how?
Kjenner ingen hos dere... enda.

Where did you hear about Ragnarok?:
-Søkte etter skandinaviske guilder på nett

Why do you want to join Ragnarok and what can you contribute with to our guild?
-Jeg vil bli med for det sosiale sin skyld. Er en spiller som er med på det meste, og gjør som han blir fortalt.

What part of the Ragnarok guild rules differs most from other guilds you have been in and what part do you sympathize with the most? Quote atleast one specific rule that you sympathize with.
-For å være ærlig, så har jeg ikke lest reglene deres. Har ikke gjort det i noen av de andre guidlene jeg har vært i heller. Men har alltid hatt vett og folkeskikk som har holdt meg unna drama og unødvendige diskusjoner eller krangler.

Tell us a little bit about yourself (previous mmo experience, ingame goals and so on)
-Var en ganske brukbar spiller på Age of Conan. Det spilte jeg i 3 år. Var innom Polarbears, Vikings, men endte opp og spilte mest under banneret til Domus Serpentis.
Har alltid brukt navnet: Norges Beste på min main, og andre navn som Bestavalle, Ingenbedre o.l. på alts. Er ikke sånn at jeg tror jeg er så veldig flink, men det er et navn som trekker oppmerksomhet fra folk som forstår det, og kommer derfor lettere i kontakt med spillere fra norden. Har også vært en 6 måneder på SWTOR.

Tell us about your PvE achievements and habits. (Do you team up or like to solo through story content, grinding one instance over and over for a typical drop, crafting and exploration, or other things)
-Jeg digger PVE og spiller gjerne spillet igjennom solo først, før jeg prøver å spille med alts med mer samarbeid. Da blir ikke så veldig noob om du skjønner hva jeg mener.

Tell us about your PvP achievements and habits. (How often you participate in sPvP and world PvP. If you do world pvp, or other things like that)
-Vanligvis holder jeg meg unna PVP, men skader ikke å prøve en gang i blandt. Største uvanen jeg gjør i PVP er å dø.

It is raidnight and they miss one player, you have not signed up but made an appointment with some other members to do some questing/instances. Do you join the raid or play with your friend, please tell why you choose as you do?
-Raid kommer selvfølgelig først. Sånn er det bare, og sånn har det alltid vært i alle MMORPG jeg har prøvd. Det er jo også det som er mest gøy, og det er slik man får mulighet til å gi tilbake til guildet, og også få tilhørighet.

Sun Jan 24, 2016 6:04 pm
Profile
PhearLeet

Post Re: Søknad om Guild medlemskap
Hei!

RR er ganske dødt i GW2 dessverre, og de fleste som er aktive er i andre guilds. Derfor er det omtrent ingen aktivitet i RR bortsett fra litt chatting nå og da, guild missions og lignende blir gjort med andre guilds.

Nå er det da sånn at man kan representere en guild og samtiding delta i guildchatten til andre guilds man er en del av. Det som er problemet er at det stort sett ikke er så mangen å chatte med i RR for tiden, men jeg kan jo slenge deg en invite om du likevel ønsker det :)

EDIT: Da trenger jeg i såfall ditt kontonavn (det med fire siffer bak).

Mon Jan 25, 2016 1:57 pm
Profile
nubi

Tja
Fin måte å bli kjent med folk hvertfall, send meg en invite du
6817

Tue Jan 26, 2016 4:52 pm
Profile
PhearLeet

gpfett wrote:
Tja
Fin måte å bli kjent med folk hvertfall, send meg en invite du
6817

Trenger nok navnet du har fremfor de fire sifferene også ;)
Prøvde Gpfett/gpfett.

Mon Feb 01, 2016 11:57 pm
Profile
Reply to topic   [ 4 posts ]