Reply to topic  [ 31 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next
Uber leaders of destruction [+5 int] 
Author Message
Leetas

Post Re: Uber leaders of destruction [+5 int]
Høres veldig bra ut at noen fra RR tar ansvar og får igang en GW2 avdeling.
Selv tørr jeg ikke ta på meg mer ansvar en å stille opp Ingame, ( som GM i wow ble det en heltidsjobb). Men jeg blir iallfall med ved release og aimer hardt som pew pew necrouberleet !!

Wed Mar 07, 2012 8:46 pm
Profile
GW2 - GM

Nice! Du er varmt velkommen ;)

Wed Mar 07, 2012 10:45 pm
Profile
GW2 - Recruitment Officer

myrddraal wrote:
Stenhufvud wrote:

För de av er som undrar hur man ökar sina chanser för att bli med i officers-kåren (eller megagingerschnizzlekewl club, som jag gillar att kalla den), följer här några vänligt menade råd:
- Massera gärna Shahrizais vänstra stortå, han har någon sorts fetisch för den.
- Skänk pengar till alla fattiga kinesiska damer som Shahrizai har lämnat efter sig.
- Dypfryst älskar bilder av Ostbågar iklädda kilt, skicka gärna dessa som PM till honom.

Utför ni dessa saker har ni otroligt mycket större chans att bli med i RRs officerskår.

//Stenhufvud

Du kødder ? Det betyr jo at du har gjort de tingene for Shahrizai og Dypfryst.... Dere svensker er gærne

Självklart, alla svenskar är galna - det är ett allmänt känt faktum!
Vi söker fortfarande officerare som kan hjälpa RR att bli en kraft att lita på i GW2. Anmäl gärna ert intresse i denna tråden, eller skicka ett PM till antingen Stenhufvud, Dypfryst eller vår GM Shahrizai.

Thu Mar 08, 2012 8:07 pm
Profile
Orakel

Da har vi en til rekkene som ønsker å stille opp for RR i GW2.
Ojike er vår nye event offiser, vi ønsker han velkommen og lykke til i GW2 kaoset :)

Post gjerne litt om deg selv Ojike i tråden her.

Thu Mar 29, 2012 1:55 am
Profile
WS - Officer

Vet inte vad jag ska skriva.. Men ska bli spännande att vara officer, aldrig varit det förut och tror det kommer vara riktigt kul med lite mer ansvar!

Får se vad vi kan hitta på för kul i GW2.. Vi får försöka tänka ut nånting till första pre-purchase helgen så vi kan göra nånting tillsammans. Kom gärna med förslag.

Har varit med i en hel del guilds som jag lämnat pga att jag tröttnat på spelet etc.. Men det kommer jag inte behöva göra nu när jag hitta RR ni är en community och inte bara ett guild vilket är härligt!

Hoppas att jag kommer få mycket tid över att spela, antagligen inte lika mycket som förut men en hel del, har ju en son på 5 månader som behöver ses över ibland. :P

Vet inte vad mer jag ska skriva.. Om det är något ni undrar över så är det bara att skriva ett PM!

Thu Mar 29, 2012 11:57 am
Profile
Kattsand

Stenhufvud wrote:
Självklart, alla svenskar är galna - det är ett allmänt känt faktum!
Vi söker fortfarande officerare som kan hjälpa RR att bli en kraft att lita på i GW2. Anmäl gärna ert intresse i denna tråden, eller skicka ett PM till antingen Stenhufvud, Dypfryst eller vår GM Shahrizai.

Jag kan va officer i awesomeness. Mitt uppdrag ska vara att fortsätta vara awesome, sprida awesomeness ingame och @mumble, det blir awesome. 8)

Thu Mar 29, 2012 5:01 pm
Profile
GW2 - GM

Beklager, den spotten er allerede opptatt (av meg ;) )

Thu Mar 29, 2012 7:03 pm
Profile
Kattsand

oh noe! :O Kattsand fo zhe win ju :(

Thu Mar 29, 2012 8:19 pm
Profile
GW2 - GM

Da kan jeg fortelle at Pandabear har blitt promoted til Officer. Hans rolle er ikke helt avklart enda. Men vi i ledelsen er sikker på at han kan bidra med både kunnskap og stå-på-vilje som vil smitte av på resten av guildet. Vi ønsker Pandabear lykke til i sin nye stilling :D

Mvh
Your friendly leadership

Sat Apr 14, 2012 1:05 pm
Profile

Jag stöder er båda som GM, vad jag har sett här på forumet så verkar ni båda vara väldigt kompetenta som GMs :D

Även jag skulle vara intresserad av en officers roll inom rekryteringen och kanske i framtiden även någon annan officers roll :)

Sat Apr 14, 2012 2:21 pm
Profile

DarkLord wrote:
Jag stöder er båda som GM, vad jag har sett här på forumet så verkar ni båda vara väldigt kompetenta som GMs :D

Även jag skulle vara intresserad av en officers roll inom rekryteringen och kanske i framtiden även någon annan officers roll :)

Trevligt att du vill ansluta dig till oss : D
Skriv en ordentlig officerssöknad och lägg in den i tråden, alternativt skicka den i ett PM till en av våra officerare.
http://forum.rr-guild.com/viewtopic.php?f=386&t=42866
Shahrizai
Dypfryst
Stenhufvud

Sat Apr 14, 2012 2:33 pm
Profile
GW2 - Officer

BUMP!

Another officer in da house! :lol:
Etter mye frem og tilbake, bestemte jeg meg for å søke som event officer....de vet ikke hva de har gjort!!!

Jeg er en ung mann på 25 og bor for tiden i Lillestrøm, pendler hver dag til Oslo. Har vært med i RR i rundt 2 år, siden Aion tiden. Var først i en annen norsk guild, men ble raskt slått sammen med RR Aion. Siden da har jeg spilt med RR i både Rift, SWTOR og nå snart; GW2.

Er en person som liker å spille PvP, spesielt med en kombinasjon av skit-snakking på mumble. Blir veldig gøy å ta på seg oppgaven som event officer og jeg har stor tro på at RR GW2.

Rift - Serenah (R8)
SWTOR - Serenah (Battlemaster)
Image

Sun Apr 15, 2012 4:42 pm
Profile
Orakel

Som kanskje flere har merket så har jeg ikke vært kjempeaktiv i GW2, jeg kom desverre til den konkulsjonen at jeg ikke blir å spille på GW2 på et nivå som noen ledere av GW2 burde gjøre og som jeg hadde planlagt å gjøre når jeg sa ja til å drive GW2-RR sammen med Shahrizai.

Jeg har valgt å trekke meg fra posisjonen som leder av GW2 avdelingen nå, istede for å håpe på at lysten tar seg opp igjen for så i verste fall trekke meg en måned etter lanseringen.
Jeg ser fortsatt veldig fram til lanseringen av GW2, men det blir da som en vanlig member, hvor jeg blir nok blir ganske casual framover.

Tue Jun 12, 2012 1:28 pm
Profile
GW2 - GM

Så nå råder jeg som totalt enehersker! Pass dere!
Neida folkens, dette går så bra så.

Som Dypfryst på en måte allerede sa, så var det jeg som kontaktet Dypryst i første omgang når vi skulle etablere guildet. Jeg har vært GM i RR før, men aldri etablert en helt ny avdeling før. Dermed var jeg litt redd for at jeg ikke kunne klare oppgaven på egenhånd og siden jeg og Dypfryst kjenner hverandre, og siden begge var interessert i GW2, så fikk jeg presset ham med på mine idéer.

Dette angrer jeg ikke på, og jeg vet ikke om vi hadde vært der vi er i dag uten Dypryst i sin rolle. Jeg er dypt (så dere ordspillet?) takknemmlig til Dypfryst.

Men nå som guildet har fått føtter å gå på, nå som vi har fått inn masse hyggelige og flotte mennesker som jeg ser frem til å spille med, for ikke å nevne de andre officers som har kommet med i rekkene, så er jeg sterkt positiv til at vi klarer oss helt fint. Jeg vil her benytte anledningen til å skryte litt over Stenhufvud som var nummer 3 til å joine som officer, han har også vist en kjempe-innsats, mer enn hva jeg forventet, keep up den gode job! ... så kanskje vil jeg en gang bake en kake til deg ;-)

Ledelsen står fortsatt ved godt mot og ønsker alle en gledelig sommerferie nå frem til neste BWE!

PS: Vi vil nå bruke tiden litt fremover til å diskutere behovet for en ny officer. Jeg kan se for meg at det vil bli PvP/allianse-relatert. Dersom det er noen PvP spirer her, så ta kontakt, det er greit å ha noen kort på bordet under diskusjonen.

Mvh
Deres store leder
Mao Zedo... *kremt* Shahrizai

Fri Jun 15, 2012 12:05 am
Profile
GW2 - Officer

Jag är ny sPvP-Officer och tänkte slänga in en kort presentation.

Jag heter Jonas, bor i södra Stockholm tillsammans med familjen. Jag är 18 år och läser Natur/Matte-Data. Spenderar min fritid på skidåkning och att sitta framför datorn.
Jag har åkt skidor sen jag var 3, tränat alpint, kört med Freeskiers och är nu utbildad skidlärare( upp t.o.m. Steg 2). Under helger/kvällar på vintrarna jobbar jag för Friluftsfrämjandet och hoppar ibland in och tar lektioner för Skipro.
Framför datorn blir det för det mesta programmering (Nej, jag kommer inte koda några bottar ;) ) och Dota 2 tills GW2 släpps...

Jag har aldrig varit Officerare i en guild tidigare men ser fram emot det och ska försöka se till så att alla i guilden får ut så mycket som möjligt av sPvP.

Thu Jun 21, 2012 11:58 am
Profile
Reply to topic   [ 31 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next