Reply to topic  [ 31 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next
Uber leaders of destruction [+5 int] 
Author Message
GW2 - GM

Post Uber leaders of destruction [+5 int]
Ok, da (selv)erklærer jeg herved Shahrizai og Dypfryst som GM's for kommende GuildWars 2.
Jeg har hatt spørsmålet oppe i global leaders, og det har ikke vært noen protester mot dette der. Så da er spørsmålet: Er det noen av de kommende members i GW2 - RR som har noen store protester når det gjelder meg og Dypfryst? Eventuelt bare meg? Vennligst fortell. Jeg vil ikke tre inn som leder dersom 90% av kommende members ikke støtter meg. Som dere burde vite, så har jeg ingen planer for noen andre spill enn GW2, jeg kommer å dedikere meg 100% til dette spillet og håper på å kunne ta guildet til ekstreme høyder. Selv er jeg vel kanskje litt rettet mot PVE, men PVP ser faktisk veldig gøy ut i GW2. Dypfryst er vel litt mer PVP enn hva jeg er, så jeg tror nok fokus for oss vil ligge begge plasser. Du skal ikke se bort ifra at PvP events kanskje vil bli prioritert. Men det blir vanskelig å si per nå.

Litt om oss:

Dypfryst har vært i RR siden AO (2002? 2003?), jeg har vært her siden tidlig fase i WoW (2005), vi har begge lang erfaring innen Ragnaroks politikk, mål, rutiner o.l. Vi har begge vært GM i tidligere spill (WoW, Aion ... Dypfryst kanskje flere?), og vi har begge lyst å dra med nettop DEG med inn i et nytt univers av epix og god underholdning. Jeg og Dypfryst er ... vel, ikke akkurat "gamle venner" :P men, vi møttes faktisk i Kanada da han skulle ta over min jobb der som spilltester. Så vi kjenner hverandre personlig, ihvertfall ;)
Selv studerer jeg kinesisk ved Universitetet i Oslo, og blir dermed opptatt til tider med eksamen og prøver og innleveringer, her håper vi at Dypfryst vil kunne steppe inn for meg da jeg kan bli mindre online til tider. Det samme gjelder Dypfryst (nei han studerer ikke kinesisk), han har også tider hvor han kan bli mindre online, og da vil jeg være den dere kommer til. Jeg heter Johan, er fra Stavanger og er 28 og et halvt år gammel :)
Håper Dypfryst vil fortelle litt mer om seg selv også.

Dette betyr ikke at vi ikke trenger andre officers. Vi vil ta GM rollen (den av oss som dere liker best kan få tittelen ingame :P ), men vi må ha hjelp! Recruitment, HR-department og ikke minst event-management. Jeg kaller det ikke raidleading, da raidleading strengt tatt er utdatert. Event-management innebærer å ganske enkelt bare prøve å dra folk med på events som skjer ingame, være seg PVP eller PVE, enkelte ting krever at guildet jobber sammen, her blir det nok nødvendig å ha noen officers vil jeg tro, men det må tiden vise. Generelle officers er også nødvendig da guildet ofte vil få spørmål om recruitment prosedyrer, samarbeid med andre, invites av nye folk til guildet (alt's for den saks skyld), det er greit å ha en liten stab av officers for å sørge for at det hovedsaklig er en officers online så mye som mulig. Men det faktiske arbeidet til en officer blir ikke nødvendigvis så mye.

Det som kreves av en officer:
Du skal være aktiv i GW2. Det er her sjelen din skal ligge, du har lov å spille andre spill (som solitaire og minesweeper), men det er GW2 du har fokus på. Jeg setter ingen krav til å være en viss mengde online, derimot setter jeg krav til at det er GW2 du har interessen for, og ikke f.eks. Tera eller TSW. Jeg vil heller ha en officer som holder sin posisjon lenge og ikke forlater til et annet spill eller et annet guild, enn en officer som er utrolig mye online i en måned, og så forlater spillet/guildet. Trofaste officers som ikke er online 24/7, er bedre enn ... ja, du sjønner poenget.
Et annet krav er aktiv forumdeltakelse. Å lese forumet en gang i uken, er for lite. Helst hver dag :P

Jeg krever ingen svar akkurat nå, men når tiden begynner å nærme seg, så setter jeg pris på om du har tenkt litt gjennom dette. Kunne du tenke deg å hjelpe oss med å drive Ragnarok til Guild #1 ? Gi beskjed! Selvfølgelig, hvis du allerede nå vet at du vil, så gi beskjed nå, så kan jeg legge deg til den hemmelige GW2 - Leader gruppen som foreløpig kun inneholder meg og Dypfryst :P Der vil vi prate skit om alt annet enn GW2... :P og (kanskje) litt administrativt om guildet som kommer.

For andre:
Dersom du ikke vil være officer, men vil være member, så har jeg kun én ting å si: FANTASTISK! Et guild er absolutt ingenting uten members! Vi kan ikke drifte noe uten dere! Foreløpig har jeg ikke laget noen hemmelig member-forum. Men det kommer! Foreløpig er jeg fornøyd med å ha GW2-generell-diskusjon liggende under Games som er åpen for alle å lese. Jeg har ingen krav til members, bare spill spillet og kos deg du, det er godt nok. Men det er jo flott om du kan lese litt forum en gang i blandt også ;) Frem til launch håper jeg vi kan holde koken oppe med god stemning og beta-invites og øl. Jeg håper vi vil vokse og bli flere og flere som henger her på GW2 delen, og jeg håper alle vil være med å bidra til å gjøre kommende GW2 - RR til noe stort. Jeg håper DU, kameraten din, bestemoren din og gullfisken din vil være med på å spille GW2 med oss!

Shahrizai

(psst! Dypfryst! Du må også si noen ord!)

Wed Feb 29, 2012 8:22 pm
Profile
GW2 - Recruitment Officer

Post Re: Uber leaders of destruction [+5 int]
Hade nästan förväntat mig att du skulle ta GM-rollen, så det känns bara naturligt att du får den för mig =)
Både Dypfryst och du är otroligt kompetenta gameras, som med all säkerhet kommer föra RR mot nya höjder.
Jag tror knappast att vi kan få en mer aktiv GM än Shahrizai, åtminstone inte om man kollar på din forumaktivitet ;)

Själv ställer jag gärna upp som officer i GW2 - gärna i recruitment department, varifrån jag har erfarenhet sen tidigare, men behöver ni hjälp i någon annan roll ställer jag alltid upp där också =)
Jag kommer även ta rollen som reporter för GW2 delen av forumet när spelet drar igång, en "News Of The Day" är alltid roligt att skriva ;)

Btw. Bra skriven presentation du gjorde gullet <3

Wed Feb 29, 2012 8:32 pm
Profile
SupaLeet

Dere gjør helt sikkert en kjempejobb som GM, som alle andre GM og officers fra ragnarok har gjort :D

Og hvis det er noen på forumet som er mer oppdatert om gw2 enn shari, så kjenner ikke jeg til ham :D

Wed Feb 29, 2012 9:43 pm
Profile
Orakel

Har vært med i RR siden 2003 siden det er da vi dannet det ;)
Grunnen for at noen har 2002 som joined date er ganske enkelt at medlemslisten er fra en tidligere
org (guild) i Anarchy Online, som uten at jeg helt husker alle detaljene ble starten på Ragnarok.

Aaaanyway, ser veldig fram til å få satt i gang med GW2, Arenanet prøver hardt for å gi oss en ny opplevelse og ny måte å spille MMOs på ser det ut til, og så langt ser det meste veldig riktig ut! Å være med å styre skuta kan bli veldig spennende da vi nok må tenke litt nytt nettopp pga. GW2 skiller seg endel ut fra mainstream.

På privaten jobber jeg som QA tester/oversetter for spill, holdt på med det som nevt over siden jeg traff Johan/Shahrizai i Kanada,
er nå en 30 år gammel nordlending som for tiden bor i Dublin, Irland. Heldigvis så er tidsforskjellen ikke et problem nå lengre.
Ettersom jeg jobber med spill så er sen høst og fram til julelanseringene spesielt travel, så om noe så er nok dette perioder hvor jeg nok er mindre på enn normalt.

Var med å ledet RR fra starten av i Anarchy Online, etter det har var jeg med å ledet WoW en periode. Siden den gang har jeg chillet rundt som medlem da det har vært plenty med andre flinke folk som oser motivasjon og ståpå vilje.

TLDR: Bøy deg i støvet og kyss mine tær!

Wed Feb 29, 2012 10:41 pm
Profile
GW2 - GM

Vi skal styre med knusende jernhånd! Piske folk mens de ligger nede og kreve inn guild tax på all din income!! Mohahahaha

Wed Feb 29, 2012 10:53 pm
Profile
GW2 - Officer

Fantastisk at dere tar initiativ og ansvar, gutter!:)

Rift - Serenah (R8)
SWTOR - Serenah (Battlemaster)
Image

Thu Mar 01, 2012 10:28 am
Profile
TSW Officer

Shahrizai wrote:
Vi skal styre med knusende jernhånd! Piske folk mens de ligger nede og kreve inn guild tax på all din income!! Mohahahaha

Promises, promises... tror det når jeg ser det :wink:

Laehdeen ~ "I'm a healer not a killer, guess that is why tanks love to say my name backwards."

Thu Mar 01, 2012 7:22 pm
Profile
GW2 - GM

Hah, du skal ihvertfall piskes! Du skal piskes til du ikke tør å logge inn i noen andre spill! Du hører til hos oss, og du vet det ;)

Fri Mar 02, 2012 4:17 am
Profile
GW2 - GM

Da har jeg den glede av å fortelle at Stenhufvud har fått en promotion! Velkommen i rekken. \o/

Sat Mar 03, 2012 5:20 pm
Profile
Eleet

Jeg kan gjerne stille opp som offiser hvis det trengs.

Mon Mar 05, 2012 9:32 pm
Profile
Orakel

chflate87 fortell gjerne litt om hvilke deler du kunne tenke deg å ha ansvaret for.
Gjerne også litt om deg selv, din historie i RR og hvilket aktivitetsnivå du tror du blir å ligge på.
Flott at du er interessert :)

Stenhufvud er forresten blitt vår første slav..*host* Officer!
Han vil nok i hovedsak har ansvar for rekruttering etter eget ønske.
Post gjerne noen ord selv Stenhufvud om deg og dine favoritthatter osv.. ;)

Flere som kan være interesserte i å drive GW2-RR opp og fram ønskes!

Mon Mar 05, 2012 10:20 pm
Profile
GW2 - Recruitment Officer

Tackar för att ni låter mig få bli er slav =)
Jag inledde min RR-karriär för nästan exakt fyra år sedan (Sun Apr 06, 2008 5:53 pm), vilket påminner mig om att det snart är min födelsedag här (cake expected) ;)
Jag och min vän Jonnyswing (som även han kommer börja spela GW2 i RR) letade efter en stor skandinavisk community till århundradets nästa stora spel - AoC. Det dröjde inte lång tid innan vi hittade Ragnarok, som jag har varit lojal mot sen dess. Min karriär i AoC blev relativt kortlivad, jag spelade det endast i 7 månader om jag inte minns fel. Tittade även in ett kort tag när expansionen kom ut, men hade det för upptaget IRL för att hinna lägga ner tid på ett mmo.
Nästa stora spel i RR blev RIFT för mig, som dock inte hade tillräckligt mycket endgame content för att hålla mig sysselsatt. Här tjänstgjorde jag för första gången som Recruitment-officer, och började lära mig att tala norska på Mumble (kommer fortfarande ihåg hur man säger sjokoladekake!).
Jag är även med i RRs FPS-del, där jag är admin på vår oerhört impopulära BF3 server.

AoC blev inte nästa stora MMO för mig, men det vet jag att GW2 kommer bli. Det var längesen jag har känt mig så glad över ett kommande spel - jag läser alla artiklar jag hittar, kollar på alla gameplay och informations-videos jag kommer över. Kort sagt, GW2 tar redan nu upp all min tid ;)
Jag hoppas kunna tjänstgöra som Recruitment officer under lång tid, och att vi får upp en stabil och rolig community i RR GW2.

Privat studerade jag tidigare till spelprogrammerare i 3 år, och studerar nu första året till datanätteknik (Cisco-tekniker). Jag är 22 år gammal, lång, rödhårig, otroligt sexig under min fjärde armbåges sjunde fettvalk. Jag skriver sällan seriöst på forumet, men jag kan vara seriös som person när det behövs. Jag är nästan alltid inne på forumet, så om ni vill mig något är det bara att skicka iväg ett PM så får ni svar snabbt.

För de av er som undrar hur man ökar sina chanser för att bli med i officers-kåren (eller megagingerschnizzlekewl club, som jag gillar att kalla den), följer här några vänligt menade råd:
- Massera gärna Shahrizais vänstra stortå, han har någon sorts fetisch för den.
- Skänk pengar till alla fattiga kinesiska damer som Shahrizai har lämnat efter sig.
- Dypfryst älskar bilder av Ostbågar iklädda kilt, skicka gärna dessa som PM till honom.

Utför ni dessa saker har ni otroligt mycket större chans att bli med i RRs officerskår.

Jag hoppas att vi ses ingame om några månader, och fram till dess kommer ni se mig på forumet ; )

//Stenhufvud

Last edited by Stenhuvud on Mon Mar 05, 2012 11:17 pm, edited 1 time in total.

Mon Mar 05, 2012 10:55 pm
Profile
GW2 - GM

Hehe, ja, jo .. jeg ... jeg har ingen kommentar :P :lol:

Mon Mar 05, 2012 11:15 pm
Profile
SupaLeet

:shock: :shock: :shock:

Image

Wed Mar 07, 2012 7:45 pm
Profile
SupaLeet

Stenhufvud wrote:

För de av er som undrar hur man ökar sina chanser för att bli med i officers-kåren (eller megagingerschnizzlekewl club, som jag gillar att kalla den), följer här några vänligt menade råd:
- Massera gärna Shahrizais vänstra stortå, han har någon sorts fetisch för den.
- Skänk pengar till alla fattiga kinesiska damer som Shahrizai har lämnat efter sig.
- Dypfryst älskar bilder av Ostbågar iklädda kilt, skicka gärna dessa som PM till honom.

Utför ni dessa saker har ni otroligt mycket större chans att bli med i RRs officerskår.

//Stenhufvud

Du kødder ? Det betyr jo at du har gjort de tingene for Shahrizai og Dypfryst.... Dere svensker er gærne

Wed Mar 07, 2012 8:07 pm
Profile
Reply to topic   [ 31 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next