Reply to topic  [ 8 posts ] 
Snart farvel fra mig 
Author Message
ChefsNonne

Post Snart farvel fra mig
Hej til jer som stadig kommer her.

Jeg er ked af at sige det, men RR er død! Ingenting fungerer.
De sidste 2 år har været meget ensomme for mig, og der er stadig ingen forbedring.
Jeg joinede i 2004 og har "overlevet" mange præsidenter. RR har altid været "min" guild, og jeg har aldrig søgt væk.
Det er på tide, den gamle pige (mig) finder nogen at lege med, for jeg ønsker fortsat at spille, og være i en guild hvor der faktisk er nogen online.
Hvis nogle af de gamle spillere stadig kommer her, vil jeg sige tak for tusindvis af sjove/spændende/hyggelige timer med jer. Bare man én gang mere kunne opleve en lørdag aften på RR chatten med 30 online og en masse sjov og ballade.
Jeg har endnu ikke fundet en ny guild, men synes det er på rette plads, at fortælle jeg søger nye udfordringer, hvis muligheden for at joine en aktiv guild dukker op. Det skal ikke være en hemmelighed.

Jeg håber, at der en dag kommer mange spillere i RR igen, så den gode gamle org kan komme til live igen. Det kræver dog nye aktive ledere (f.eks. dem der spiller lige nu..) og der bliver gjort aktiv indsats for at inv. en masse nye til guilden. (uanset lvl, prof.m.v.) Ikke være kræsen :wink:
Ledere der aldrig er online, er hverken interesseret i AO eller Ragnarok!

RR 4-ever <3 / Angeldk

Alts: Marylou/219/MA - Cratti/210 - Nuket/195 - Sunset/180/ADV - Angelady/182/CRAT - Angelife/167/DOC - Angelight/164/NT - Shangel/156/SHADE og en del flere..

Sun Mar 10, 2013 5:38 pm
Profile
Admin

Post Re: Snart farvel fra mig
Ikke lett og holde en org i et spill der ingenting nytt skjer , folk kommer og går derfor er det håpløst og ha en fast ledelse struktur . Har selv vært på den siste uken og det er kun meg som er online , men hvis du ser denne tråden viewtopic.php?f=17&t=46711 da kan du se at det jobbes med noe.

Mon Mar 11, 2013 4:46 pm
Profile
ChefsNonne

Tak for dit svar. Der er faktisk sket lidt imens du har været borte.

Håber Ragnarok kan beholde sit navn, men det er jo ikke muligt i en merge.
Jeg har været meget aktiv det seneste. Tager bl.a. dailys med flere af mine char. Måske jeg har været uheldig, men har kun set dig online 1 gang. Tror ikke du spiller mere. Altså ikke kun fixer et der ikke virker. Der er få spillere, men nogle meget aktive. De burde jo blive forfremmet og få instrukser omkring at recruite folk og aktivt opsøge folk og spamme lidt på ot ooc. Der er sikkert mange nordiske folk der søger guild.
Der har ikke været nogle nye ideer, eller nyt i forum de sidste år, hvad vi få aktive spillere kunne have gjort. Mange kunne ha’ joinet allerede. Nm om det var mindre spillere til at starte med, der var kommet liv igen, og måske også følgende kompetente spillere med en masse alts. Jeg ville godt have gjort en stor indsats.
Men blev gang på gang degraderet til Applicant. Gad ikke til sidst at skulle bede folk jeg ikke kender, som havde højere rang, om at blive recruiter igen. Underlige, uforståelige ting er sket.
Måske du skulle tage en snak med de aktive, og give RR en chance, så I ikke kommer til at hedde Valhall Guardians.

Det vil jeg i hvertfald ikke :)

Alts: Marylou/219/MA - Cratti/210 - Nuket/195 - Sunset/180/ADV - Angelady/182/CRAT - Angelife/167/DOC - Angelight/164/NT - Shangel/156/SHADE og en del flere..

Mon Mar 11, 2013 7:24 pm
Profile
Admin

Vi kan ta den diskusjon på AO forum , men folk har fått ledelse ansvar gang på gang på gang , også du , men så plutselig er de borte i flere mnd. Så da fant vi ut at vi like godt kunne ligge litt i dvale frem til uppgrade , hvis vi skulle kjøre full struktur frem til det hadde alle bare blitt utbrent , og btw så er det funcom som har demoted alle i spillet utenom presidenter.

Mon Mar 11, 2013 8:15 pm
Profile
SupaLeet

Det skal nok blive meget liv når den grafik opdatering endelig kommer :p vi ses vel også til den tid.
Selv om man flytter guild kan man vel lade en blive i RR så man kan følge med hvordan det går og spamme når der er folk, og/eller evnt guest invite til Rrbot chatten om man stadig kan det?

Tue Mar 12, 2013 9:00 pm
Profile ICQ
ChefsNonne

Hvis man har så meget imod AO's grafik og kun venter på opdatering for at spille igen (eller bruger det som undskyldning) så kan jeg fortælle, at det det efterhånden regner for det meste af tiden, og det skjuler ganske fint den meget dårlige texture på træer m.m. :P Jeg kan dog stadig godt lide spillet, selvom grafikken ikke er som wow - eller andre spil overhovedet :) Ser dog frem til at se sol, bølgende græs og vand 8)

Thu Mar 14, 2013 8:30 pm
Profile
PhearLeet

Nå skal det sies at mange er lei av å spille AO da det skjer veldig lite nytt, ikke bare grafikken.
Ikke særlig morro å logge på en karakter som ikke har blitt brukt på 2 år og fortsatt ha bestinslot gear og ingen nye ting å strebe mot.

Jeg håper funcom forstår at en ren grafikkoppdatering ikke vil holde på spillere, så forhåpentligvis har dem noe content på lur også.

Thu Apr 04, 2013 10:35 am
Profile
Orakel

Angel, dooont leave :(

Abe kommer tilbake når de har tilbud på bronto-burger igjen :D

AoC - Gumph (80 necro), Gumphy (80 ranger) Retired!
AO - Aberick (220 soldier) Retired!
-------------------------------------------------------------------
273 Aberick, Oslo, Norge 23 Nov 2003

Tue Apr 16, 2013 7:41 am
Profile
Reply to topic   [ 8 posts ]