Reply to topic  [ 1 post ] 
EU's prosjekt for redusering av latency 
Author Message
AoC Officer

Post EU's prosjekt for redusering av latency
EU har faen brenne meg funne på temmelig mykje idioti opp igjennom åra, alt i frå Bananregulativet som forbyr salg av bananer under 14 cm, samt krever at det ikkje skal vere bøy på banana, til Forbud mot å reklamere med at vann kan forebygge dehydrering.

Dersom man skyt på blink gjentatte ganger med hagle, vil man før eller seinare få eit hull i pappen. Og ved å følge denne godt utprøvde framgangsmåten har EU utrulig nok klart å lire av seg noko som faktisk kan ha ein samfunnsnyttig funksjon. Eg siktar då til eit forskningsprosjekt fra EU som har som mål å Redusere latency ved dataoverføinger.
Sjølv om det her ikkje akkurat er noko ny problemstilling, so skal eg skjenke dei høge herrar i Brussel ein kort applaus sidan dette her er eit steg i riktig retning.
Det er og på tide det blir fokusert meir på latency problematikk. Båndbredden får som regel all fokus i media og i leverandørreklamer.

So får vi håpe at det vil bli satset TUNGT på all form for forskning i åra som kjem, og vesentlig mindre på meiningslause regulativ som kun er eit resultat av tanketom sysselsetting av byråkrater.

Wed Feb 20, 2013 2:15 pm
Profile
Reply to topic   [ 1 post ]