Reply to topic  [ 243 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 17  Next
MyAnimeList 
Author Message
Admin

Post Re: MyAnimeList
Chersiphron wrote:
Forresten... Blood Plus så jo kult ut... Men... hvor i alle dager skal jeg laste det ned da?
Piratebay hadde det kun med engelsk dub... :(

Google "blood plus torrent download" tør jeg ikke... da ender jeg bare opp med mer virus enn en mexikansk svinebinge...

Du kan jo kanskje prøve deg her:
http://www.arigatouhell.com/forum/

AOC :: Bela :: Kentarii :: Kallyn :: Tallyn :: Telah :: Trapper :: Belabot :: Nelah :: Hallyn :: Minibank :: Sojiro
BFBC2/BF3 :: Kentarii
EVE :: Max Kentarii
GW2 :: Kentarii :: Bela Winters :: Kallyn Winters
SWTOR :: Kentarii :: Bela
UT3 :: Kentarii.jV

Sun Nov 29, 2009 4:24 pm
Profile WWW
SupaLeet

står det bare avi og ikke noe mer så ere somregel crap da serien er noen år gammel :)

Aion: Estaria Assassin lvl 35
Guild Wars: 3-4 lvl 20 chars.
Knight Online: Estaria priest (buffer)
Guild Wars 2: Estaria Windlush Thief lvl 80
Tera Online: Estaria Elin Warrior lvl 59
Blade & Soul: Assassin 45 H.M 3

Sun Nov 29, 2009 5:50 pm
Profile
Leetas

Estaria wrote:
står det bare avi og ikke noe mer så ere somregel crap da serien er noen år gammel :)

OMFG! DU HAKKE PEIL PÅ NED LASTNING DA STFU!!! STEAM WHORE!!

vis dere venter si.... 10 min da skal jeg se om jeg ikke kan mekke deg "download guide"

Mon Nov 30, 2009 10:02 pm
Profile
Leetas

ok cruzers "epic dl from iterwebz guide"

punkt 1...
don't search for comfort or guiding by "Estaria"!

punkt 2,
finn ønsket film, serie eller anime osv på en INFO SIDE eks. blood+ på myanimelist
NB! enkelte info sidder inne holder hvem som har subbet osv (linky)

punkt 3,
søk derreter i ønsket torrent side på serien vis du har noen faste, eks demonoid(ligger nede atm),
mininova(har slutta som "wannabe" piratebay), TPB, eller
torrentreactor (uber crap side jeg ble nøtt til å ta i bruk for
en serie jeg ikke fant noen andre steder (so far...))

her har jeg da søkt på torrenten i google bare får å vise at det går...

Image

og... de først jeg prøvde på var gay den ene måtte du være medlem av osv...
men fant uten stress... mer stress å ta alt punk til punk da men...

Image

klick download å lagre torrent filen, dette vil ikke si du laster ned
serien enda... åpne torrent filen dette krever du har utorrent allerede el.

Image

noen torrenter er døde og atm har jeg ingen gode torrent sider å anbefale eller bruke selv -.-'
den har ikke starta å laste ned enda men står at det er 8 stk som har hele fila for meg...
men... AVI filer er det veldig liten fare med å laste ned ... kan aldri si jeg har fått noe virus via avi formater ;p
men vær skeptisk vis det følger med en guide på hvordan å se det eller følger med avspiller osv...
fix det utenom plx ^^ its for your own good...
"size guide"
normal episode er på 170~ish mb med "hard sub"(25-30 min episode) det jeg vil kalle SD
er fila på 170-350~ish mb kan det hende det er pga oppløsning eller bare det at det er
HD fil (720p eks. [Ayako] A Certain Scientific Railgun - 01 [HQ][H264] er på ca 400mb;p)
kan også hende filene se litt større pga det er DUAL AUDIO det vil si, både jappansk og
engels voice (dub) med å uten teksting bestemes i vlc /mpc vis det brukes...

Last edited by Cruzer on Tue Dec 01, 2009 6:30 pm, edited 2 times in total.

Mon Nov 30, 2009 10:55 pm
Profile
GW2 - GM

ahaaaaaaa.... lette meg ihjel etter de fansub gruppene...
Fant dem først etter å ha scrolla gjennom en kilometer med comments.

Google gav meg kun Bakakozou...
Men... shinsen subbene har visst samme problem som Baka sine... null seeders.

Edit: jajajaja... se der.... fant jo faktisk et par stk... laster ned med hele 100kB/s jo! En klar forbedring fra 0 ^^

Tue Dec 01, 2009 12:11 am
Profile
Leetas

Chersiphron wrote:
ahaaaaaaa.... lette meg ihjel etter de fansub gruppene...
Fant dem først etter å ha scrolla gjennom en kilometer med comments.

Google gav meg kun Bakakozou...
Men... shinsen subbene har visst samme problem som Baka sine... null seeders.

Edit: jajajaja... se der.... fant jo faktisk et par stk... laster ned med hele 100kB/s jo! En klar forbedring fra 0 ^^

mind linking it -.-' ? og... 100kB/s er klart en good speed med tanke på at... 90% av de jeg har lasta ned måtte jeg vente i både 2og 3 uker(0-20kB/s) på å bli ferdig ;p

Tue Dec 01, 2009 8:22 am
Profile
SupaLeet

1 setning jeg sa ga deg så mye jobb, er stolt Cruz-kun <3

Så hvis jeg skriver 5 setninger så blir du busy :twisted:

Men du cruzer, hehe. Du skal vel ikke si så mye da copy crack til spill folder tok deg 10-15min også da :lol: mr epic downloader.

PS: ikke søk Comfort hos meg hallo.. hva ere du har gjort de siste 2 åra nå da :P du har jo inbed time: 134days 17h 32min :oops: hvis ikke det var planen din å holde andre bort så du kan ha meg for deg selv.. lær deg og dele jeg er god for 2 atleast!

Tue Dec 01, 2009 6:11 pm
Profile
SupaLeet

.

Last edited by Estaria on Tue Dec 01, 2009 6:37 pm, edited 2 times in total.

Tue Dec 01, 2009 6:33 pm
Profile
Leetas

Estaria wrote:
1 setning jeg sa ga deg så mye jobb, er stolt Cruz-kun <3

Så hvis jeg skriver 5 setninger så blir du busy :twisted:

Men du cruzer, hehe. Du skal vel ikke si så mye da copy crack til spill folder tok deg 10-15min også da :lol: mr epic downloader.

PS: ikke søk Comfort hos meg hallo.. hva ere du har gjort de siste 2 åra nå da :P du har jo inbed time: 134days 17h 32min :oops: hvis ikke det var planen din å holde andre bort så du kan ha meg for deg selv.. lær deg og dele jeg er god for 2 atleast!

ofc i want u by myself :twisted: og vis det er plass til 2 kan jeg ta på en strappon ekstra i kveld bare for deg min kjære ;D
men omg da... enste jeg laster ned er anime og film, jeg speller så få spill at de jeg speller har jeg kjøpt... og du kan ikke
akkurat si det følgte med en god guide på how to crack it up! men care... funker nå ;D

Tue Dec 01, 2009 6:35 pm
Profile
GW2 - GM

http://btjunkie.org/torrent/Shinsen-Sub ... 4e22a77e01

Øverste link hos google når jeg googlet "shinsen blood+" ^^
Men ja, downloadspeed-en var visst 99% fra én japaner med en syk fiber-linje ... lå opp på 600k innimellom når han var på.
Logga han av, så datt jeg ned på et gjennomsnittlig - tja - 60k (alt mellom 10 - 90).

Uansett ... CHALLENGE!!!
Jeg har en utfordring til dere begge. Har dere noe god kinesisk anime og anbefale? Ja dere leste riktig: KINESISK!
Jeg mener ... kinesiske F2P spill er jo meget fantasy og anime inspirerte. Og dæven altså, kineserne kan virkelig tegne dem også.
For ikke å nevne, dem har jo ufattelig mye historie om sverd og kriger og slag og keisere og what not. NOE må jo ha inspirert noen kinesere til å tegne noe heftig anime ...
Så jeg spurte meg selv: "hvorfor finnes det ingen anime fra dem?"
Eneste svaret jeg kunne komme opp med var at det finnes. Jeg har bare ikke oppsøkt det.

Ok ... så har jeg oppsøkt det. Og det lover bra. Men jeg er fortsatt grønn på HVA som er bra. Den biten overlater jeg til dere to (eventuelt kun Estaria da det virker som om han har sett det meste av det som finnes).
Personlig synes jeg den kinesiske tradisjonelle silkesjolen er 100 ganger mer sexy enn en japansk kimono (hva, er det mulig?). Så her er jeg åpen for kanskje noe mer "voksent" content, uten å gå helt inn i hentai sjangeren da, det blir å gå for langt (i og med at jeg synes hentai er ganske teit).
Image

Wed Dec 02, 2009 6:20 am
Profile
SupaLeet

oioi.. skal vi sjå.. trenger litt tid på denne.
Enig at den silkesjolen der er nice, men tobad at det ikke er så mye av den.. vel jeg husker du ser en slik i hvit i animen: http://myanimelist.net/anime/5079/Kurokami (hand to hand/super power slossing) søt main char (matmoms kawaii factor!). Men det er lissom ikke noe Kinesisk anime.. bare 1 epi i en anime i ny og ned der en slike silkesjole er med :? holder ikke at jeg Crossdresser og danser litt rundt i 5min da?

hmm denne china anime.. men nja jeg ga den vel 6 i rating. Så nja nja.. er season 2 ongoing også. Som jeg ikke har rørt enda. http://myanimelist.net/anime/4262/Koihime%E2%80%A0Musou
linka denne før men dette er vel noe http://myanimelist.net/anime/1827/Seirei_no_Moribito MEN INGEN AV DISSE HAR NOK CHINA DRESS! Cruzer du får spytte in noe.. finner bare animes med 1-2 epi der du ser en slik en lissom i noen min :x

hentai = Er du heldig 5min med story og shait som faktisk er bra. Så ere 15-25min med helt banananas crazy shait som skader hodet ditt. utifra det jeg har titta mellom, men jeg har ikke sett spesielt mye imotsettning til anime. Blir somregel bare Teit som du sa.

ja btw dette er ikke noe china anime men endel fet fighting: http://www.youtube.com/watch?v=yDCUBce_S-I eller http://www.youtube.com/watch?v=clfITpot ... re=related ( er fra en anime serie som heter Ikkitousen ) PS: denne er ecchi og veldig pantsu serie, var en av animes som dro frem cloth ripping attacks :P og hu ene har china dress :lol:

Slik som dette vi skulle fått i anime: http://www.youtube.com/watch?v=guk82_CFCHg (tatt fra et spill som heter Lineage 2)

Wed Dec 02, 2009 12:59 pm
Profile
Leetas

ehe.....ja, spør du vanskelig det første jeg kommer på med fatasy, "wars" og swords, må være noen av de ezstaria har lista opp...

woho fant 1!!! kansje ikke det du var ute etter men ;p
seirei no moribito *list keeps growing after edit'z!

det er virkelig ikke mange kinesiske animes, virkelig kan ikke jeg har set 1 i det hele tatt enda...

uten om det... så kommer jeg bare på en jeg syns sugde egentlig story var UBER CRAP! men konseptet helt genialt de failet bare
så genialt bra på hvordan de gjenom førte det at huff.... men det er hva jeg synes.. se på [url=http://myanimelist.net/anime/2031/Shining_Tears_X_Wind]my animelist for your self og se review
på serien litt ned på lista bare klick "read more" så får du hele greia[/url] selve serien er henta fra et ps2 game...

eneste jeg kan komme på da er å gi deg links til several fantasy/action/adventure animes med sverd og eller figths incluuded...
men jeg skal poste din request på det ene forumet jeg nylig ble medlem av;p de har kansje noe å komme med...

Claymore
Eien no Aseria - ova på 2 episoder..(kansje)
fate/stay nigth - god anime med en god del figthing burde se's uansett ;p
Tears to Tiara

eller så er det da.. Zero no Tsukaima
3 sesons of magic, adveture, fantasy fun med mye slapp stikk å en neve love romance^^ bare synn det ikke
er flere serier som ligner ^^ likte den veldig mye ;p omg the missunderstandingz! AWSOME! XD

Last edited by Cruzer on Wed Dec 02, 2009 3:29 pm, edited 1 time in total.

Wed Dec 02, 2009 3:18 pm
Profile
Leetas

Chersiphron wrote:
http://btjunkie.org/torrent/Shinsen-Subs-Blood/3552b7188cee25ee9337dc079d22b1c4a14e22a77e01

Øverste link hos google når jeg googlet "shinsen blood+" ^^
Men ja, downloadspeed-en var visst 99% fra én japaner med en syk fiber-linje ... lå opp på 600k innimellom når han var på.
Logga han av, så datt jeg ned på et gjennomsnittlig - tja - 60k (alt mellom 10 - 90).

600 ned ja det er ca 1/40 av min MURLIGE opphastighet :twisted: max hittil er 5mB da men :evil:

got awsers fra forum sia...
http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=animelist&catid.196=600

Wed Dec 02, 2009 3:23 pm
Profile
GW2 - GM

Hmm, takker for alle gode forslag og tiden og kreftene dere har lagt oppi det.

Men ja ... jeg mener, nei. Det er ikke helt hva jeg er ute etter. Selve silkesjolen er ikke så sykt viktig, det jeg var ute etter var en serie som er Kinesisk, hvor dem også faktisk -snakker- kinesisk.
Men, som jeg fryktet, så ser det ut til å være litt lost case.
*sukk* Jeg har hørt en del Kinesisk i det siste... det er jo et helt nydelig språk. Hadde håpet å finne noe kul anime på kinesisk :cry:

Thu Dec 03, 2009 1:27 am
Profile
Leetas

Chersiphron wrote:
Hmm, takker for alle gode forslag og tiden og kreftene dere har lagt oppi det.

Men ja ... jeg mener, nei. Det er ikke helt hva jeg er ute etter. Selve silkesjolen er ikke så sykt viktig, det jeg var ute etter var en serie som er Kinesisk, hvor dem også faktisk -snakker- kinesisk.
Men, som jeg fryktet, så ser det ut til å være litt lost case.
*sukk* Jeg har hørt en del Kinesisk i det siste... det er jo et helt nydelig språk. Hadde håpet å finne noe kul anime på kinesisk :cry:

hten i sudgest you google it -.-' men kineserne lager mer filmer en å tegne virker det på meg ;p

Thu Dec 03, 2009 11:01 pm
Profile
Reply to topic   [ 243 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 17  Next