Reply to topic  [ 2 posts ] 
Søknad 
Author Message
Reet

Post Søknad
Charactername: Indrazor Rank 62 Spiller mye Support og Assult. Engineer når det trengs. Sniper's ser jeg på som knifefodder så den klassen holder jeg meg som regel unna.

Din Alder?: 29

Hvor er du fra?: Trondheim

Fortell litt om seg selv og hvorfor du bør være en del av Ragnarok: Har tidligere spillt Rift med Ragnarok (var med fra start der) men har ikke spillt noe mmo aktivt på lenge. Spiller en go del BF3 og ønsker bli med en trivelig gjeng og spille, noe jeg vet Ragnarok er.

Nevn gjerne og hvilken erfaring du har fra FPS spill: Alt fra wolfenstein 3d opp til dagens mer moderne fps. Spillte med Trønderbattaljonen for noen år tilbake (BF2) og var aktivt med der.

Kjenner du noen i Ragnarok fra før? Kjenner vel ingen spesiellt godt men husker flere fra Rift tiden.

Hvor hørte du om Ragnarok første gangen? Igjennom en kammerat på jobben som for tiden spiller SWTOR. Husker desverre ikke hans nick her på forumet i farten.

Sun Mar 18, 2012 7:56 pm
Profile
GW2 - Recruitment Officer

Post Re: Søknad
Välkommen till BF3 avdelningen =)
Det är relativt dött här atm, men du får gärna dra igång något event och dra ihop några Ragnarokare för att skapa liv på vår server igen! ; )
Du får skicka en ansökan till platoonen: http://battlelog.battlefield.com/bf3/platoon/2832655240982859269/ så acceptar jag där också.

Sun Mar 18, 2012 7:59 pm
Profile
Reply to topic   [ 2 posts ]