Joined: Sat Oct 17, 2009 7:15 pm Posts: 1763 Location: Drammen
Putresopp vil også spille BC2!
Charactername: Putresopp Class: Bor en liten campe'r i meg, så går mye i sniper, spiller også endel assualt for variasjonens skyld. Rank: 12 Din Alder?: 22 Hvor er du fra?: Norges navle (Ja, jeg mener Drammen)
Fortell litt om seg selv og hvorfor du bør være en del av Ragnarok: Er allerede i RR(offiser i Aion delen). Men hadde vært ålreit å ha noen "kjent" folk å spille bc2 med også
Nevn gjerne og hvilken erfaring du har fra FPS spill: Har vel spilt FPS siden jeg var en liten sneip og slakta aliens i Duke Nukem, men ellers har jeg lang erfaring fra multiplayer i COD og BF serien.
Kjenner du noen i Ragnarok fra før? Moonsafari
Hvor hørte du om Ragnarok første gangen? Når RR "spamma" LFG-chatten i Aion for et halvt år siden eller noe ^^
Kommer ikke til å være den mest aktive spilleren, blir mye Aion om dagen.. Men et par matcher om dagen blir det nok, så skal jeg nok klare og rive meg løs fra grindinga hvis det er noen clan-events osv pågang;)
Dejligt at se flere folk fra RR vil spille dette spil, håber snart de andre folk i RR WoW kommer igang, de snakker og snakker, men har vist endnu ikke købt det.
_________________ I say what I mean and I mean what I say. ================================================================
Wed May 05, 2010 3:54 pm
Moonsafari
TSW Recruitment Officer
Re: Putresopp vil også spille BC2!
Halla putre Hyggelig at du vil spille BF med oss! Du er i RR allerede, så jeg fikser tilgang med en gang. Velkommen til BF!
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum