Reply to topic  [ 8 posts ] 
Søknad - Nakedpanda 
Author Message
nubi

Post Søknad - Nakedpanda
Ragnarok Application Form

About you
1. How old are you, and where do you come from?

24 år ung (mann), fra Tromsø, Norge.

2. Where did you hear about Ragnarok, why do you want to join us and what can you contribute to our guild?

Hørte dere fra en kamerat som spilte AO med dere for lenge siden, han sa jeg skulle sjekke ut om dere hadde en TSW Cabal.

3. Do you know anyone in Ragnarok? In that case, who and how?
Nei
4. Do you have previous endgame raiding experience from TSW or other MMO's? If so, what games and what encounters?

Har raidet engame hardcore i WoW vanilla, og fast 3 ganger i uka i SWTOR. I WOW var det MC, BWL, Onyx Lair og AQ. I Swtor var det EC, Terror from Beyond, EV alle på nightmare mode.

5. If you have been in any other guilds in TSW or any other MMO what is your experience from it and why did you leave your last guild?

Har ikke vært med i noen guilds i TSW, er enda sosialt med i min SWTOR guild (kjenner til reglene med kun 1 guild) Men spiller ikke lenger SWTOR, pga det ikke har vært noe nytt der på lenge, Sluttet fordi jeg gikk lei av spillet.

6. What part of the Ragnarok guild rules differs most from other guilds you have been in and what part do you like most?

§1.0 Ragnarok shall be your only guild. Including your alts (Any exceptions shall be accepted by a officer).

Lurer litt på denne, gjelder det alle spill dere har aktive guild i ? eller bare det spillet jeg sender søknad til ?

§1.5 Use mumble! Mumble is mandatory in organized raiding and PvP. Mumble should also be used when teaming with guildies. We encourage our members to be logged on to mumble when you are in a group.

Elsker Mumble! Håper dere er aktive.

Ellers er retningslinjene og reglene vanlig folkesikk som jeg liker, er opptatt å spille med modne mennesker som har det gøy.

7. On a typical week, roughly how many hours would you be online and playing and what evenings would you be available for guild activities? Usually between 1930-2300 GMT+1

Er online ca 12-20 timer hver uke, er mest å se i helgene eller på kveldene i ukedagene. Mine ledige dager der eg vet at eg sitter foran pc-skjærmen er Tirsdag, Torsdag, Fredag, lørdag og søndag.

8. Are you applying to any other guild while applying to Ragnarok?

Nei :P

9. List three fun things except playing MMO’s that you like to do and why?

Står på ski nå som vinteren er på anmarsj, og skur mye på bil, ellers er jeg rolig kar som tar en øl helst med kompiser enn på fest :D Eller framfor pcskjermen. Er student også.

Game Play Questions

10. Please rank the following play styles, that would describe your style in MMO gaming. (from the most to least)
Most
- Achiever
-Socializers
-Explorers
Least
-Killers

11. What will be your primary focus? PvE or PvP?

Er en PVE spiller, har aldri vært noe stor innen PVP i MMO, men det betyr ikke at jeg kommer til å prøve det.

12. Tell us about your PvE achievements and habits. (Do you team up or like to solo through story content, grinding one instance over and over for a typical drop, crafting and exploration, or other things)

Er den som spiller best i gruppe med enten guildies eller andre, jeg har erfaringer fra spill der grinding er høyst nødvendig, og tror ikke at TSW er noe annerledes når det kommer til det, er en veldig sosial spiller og så lenge man har det gøy, er ikke jeg redd for litt grinding

13. Tell us about your PvP achievements and habits. (How often you participate in warzones and world PvP. If you duel much, do world pvp, or other things like that)

Jeg har ingen merkbare pvp achivments, spiller FPS, MOBA eller noe lignende for den delen, bruker som oftes å vente med pvp til endgame i MMORPG. Har da enda ikke testet dette i TSW.

14. What is your relationship with VoIP programs like Mumble and Ventrilo? (Mark only one)

(X) I'm almost always logged on when i'm online, and i enjoy talking to other guildies.
(_) I'm usually logged on but doesn't talk all that much, mostly listen.
(_) I'm usually only logged on when it is mandatory. Like in sieges and raids.
(_) I don't like voice chat. I prefer guild and group chat.

15. Since puzzles and riddles are a big part of TSW, we do not want to spoil the fun for people who would like to solve the puzzles and riddles on their own. If you are going to help out a fellow guild mate, please feel free to do so, but use a /tell message (or a private channel on mumble) to keep things private. What do you think about this?

Elsker historien, mytene og følelsen man får av å løse Investigation missions i TSW. Er ulikt alle andre spill ( MEN VANSKELIG SOM F***) og er en som ikke liker spoilers selv, så selvfølgelig burde dette være et krav i spill som dette.

16. It is raid night and they miss one player, you have not signed up but made an appointment with some other members to do some questing/instances. Do you join the raid or play with your friend, please tell why you choose as you do?

Dessverre så er en avtale en avtale, hvis ikke denne vennen kan spille alene, så må raidet vente. Det er en grunn for at det er signups til raid.

17. List the ingame name of all your characters, main first and then alts, with your 2 most skilled weapons. Also provide a screen shot of your character selection screen, so that we can validate the list and person behind this application.

Har nettopp begynt å spille, så har bare 1 toon.
Nakedpanda
Image

18. Anything else you like to tell us about your self?
Er nettopp startet med TSW og er enda en noob, så i starten er det mest sosial spilling og min egen progresjon som er i fokus hos meg. Er egentlig ute etter noen å spille med å kunne hjelpe meg med å utvikle min char og rett og slett bare ha det gøy med :D Er en "ekte" nordlænning også :lol: .

Sat Nov 02, 2013 9:41 pm
Profile
TSW Officer

Post Re: Søknad - Nakedpanda
Välkommen till forum

Sun Nov 03, 2013 6:29 am
Profile
Admin

velkommen til forum :)

AO: Zeylenne lvl 220 Doctor AI Rank Challenger (23)
+ alts: Lilleg2 220/27 MA, Kenevil 216/14 Shade, Wallblade 161/5 Keeper, Polfarer 220/18 Adventurer, Vaarblomst, , Zman, Zulux, Zetaforce, Skuddskade
Image

Sun Nov 03, 2013 1:16 pm
Profile
nubi

Takker :D

Sun Nov 03, 2013 5:12 pm
Profile
nubi

Hva er forresten status på cabalen her? hvor mange er online, og er det mye aktivitet ? :P

Sun Nov 03, 2013 5:34 pm
Profile
PhearLeet

10+ når det er raid, 3-5 på hverdag med mindre vi samles for å kjøre litt NM då er det 5+. Er dø periode fram til issue 8 kommer.

Sun Nov 03, 2013 6:09 pm
Profile
TSW Recruitment Officer

Velkommen til forum. :)

Image

Wed Nov 06, 2013 3:16 pm
Profile
TSW Leader

Velkommen skal du være. Send meg / Cognacjack / Bofors en tell for invite. Evt er altid en eller flere av oss på rundt 19 onsdager og søndager

Wed Nov 06, 2013 9:20 pm
Profile
Reply to topic   [ 8 posts ]