Reply to topic  [ 6 posts ] 
EsbenF 
Author Message
Leet

Post EsbenF
Hej Ragnarok

Navnet er Esben - jeg er 30 år og kommer fra Århus i Danmark.

Jeg hørte om Ragnarok på Gridstream og har derefter læst lidt rundt omkring på forummet her. Ragnarok lyder som en org der passer godt til mig; Ikke alt for seriøs, men alligevel har man respekt for hinanden og den tid man investerer i spillet.
Mit bidrag til Ragnarok vil være et godt kendskab til spillet, min store hjælpsomhed (og tålmodighed) og så en sund portion humor.

Desværre kender jeg ingen i Ragnarok i dag. Jeg har haft en behagelig samtale med Escritores i dag, men det er så vidt det strækker sig, indtil videre.

I TSW har jeg spillet alle dungeons igennem på NM niveau, med min gamle "main" karakter. Det eneste andet MMO jeg har spillet er Anarchy Online, hvor jeg også har været næsten alt endgame gameplay igennem.
Skal lige i gang igen, da jeg har haft pause i TSW. Det er primært DPS jeg har gjort det i, men har også en del erfaring i at tanke/heale.

Tidligere var jeg med i en cabal der hedder 'An unkindness of ravens' hvor jeg var en af de højt rangerende medlemmer. Jeg forlod den ikke, som sådan, men blev kicked da jeg på et tidspunkt ikke var online i 2 uger. Jeg havde aldrig rigtig følt mig "hjemme", på trods af en stor indsats fra min side, så jeg besluttede ikke at genoptage kontakten da jeg kom tilbage. Kort tid derefter kom min pause fra TSW.

Typisk er jeg online ca. 10-15 timer om ugen, vil jeg gætte på. Timerne vil typisk ligge imellem 19:00 og 24:00 på hverdage og nårsomhelst i løbet af dagen i weekenden. Det kommer dog meget an på mit arbejde og en hel del andre ting hvilke dage jeg er online. Jeg går meget op i at holde mine aftaler, så hvis jeg skriver mig op til en aktivitet kan i godt regne med at jeg også dukker op.

Udover TSW og AO bruger jeg rigtig meget tid på musik. Spiller ikke selv længere, men hører rigtig meget musik og har en meget bred smag - så hvis man vil diskutere musik er jeg altid med på den!
Jeg er meget interesseret i film også, dog er det mest enkelte genrer der optager min interesse dér.

Her kommer lige lidt punkter fra jeres ansøgningsskema:

Game Play Questions

10. Fra mest til mindst: Explorer -> Socializer -> Achiever -> Killer

11. PvE! PvP er noget jeg gør når der ikke er flere missioner tilbage som ikke er på cooldown ;) Eller hvis det har et socialt formål (med cabal'en f.eks.)

12. Jeg spiller PvE primært alene - men ikke af min gode vilje. Synes det er væsentligt mere morsomt (og vældig meget lettere) hvis man er to eller flere. Normalt bryder jeg mig ikke om at grinde - men hvis jeg er efter et bestemt mål, eller det er for at hjælpe andre gør jeg det gerne alligevel.

13. PvP er meget sekundært for mig. Jeg har tidligere deltaget en del i Fusang, som egentlig mest minder om PvM i en PvP zone :) Jeg er OK til det - men ikke alt-dominerende, da jeg altid prøver at lave underlige builds som andre ikke bruger.

14. (X) I'm almost always logged on when i'm online, and i enjoy talking to other guildies.

15. Fint! Ville ikke have det anderledes selv. Der er ikke noget værre end at få en spoiler når man specifikt har bedt om ikke at få en.

16. Hvis jeg har lavet en aftale på forhånd overholder jeg den aftale. Det kan være jeg prøver at flytte den anden aftale, men hvis ikke det kan lade sig gøre er det bare ærgeligt. Hvis jeg har lovet noget går jeg MEGET op i også at holde det.

17. Jeg har kun 2 karakterer:
Min main er: Esben (newbie char)
Min "alt" er Undisclosed (100% completion på skill wheel, 10.4 grej og så videre).

Jeg vil gerne have en frisk start, så derfor vil jeg ikke spille Undisclosed længere, med mindre det er nødvendigt for cabal'en eller tjener et andet specifikt formål. Det meste af min tid i spillet vil blive brugt på at spille min main op.
Screenshot af 'Esben' må i altså tænke jer til... Men der er fuldskæg og sideskilning - ligesom i virkeligheden ;) Hvis i er i tvivl om rigtigheden af min identitet kan i tale med Escritores - han kan nok sige god for at jeg lyder som den person han chattede med i TSW.

18. Det er vigtigt for mig at komme med i en god cabal. Det er grunden til at jeg tog min pause fra TSW tidligere, at jeg aldrig rigtig følte jeg "hørte hjemme" i min cabal. Der manglede stemning og venlighed. Det håber jeg at kunne finde i Ragnarok.

Med venlig hilsen

Esben

Wed May 22, 2013 11:38 pm
Profile
TSW Officer

Post Re: EsbenF
Välkommen in! Fö helvede! :)

Thu May 23, 2013 3:05 pm
Profile
PhearLeet

Post Re: EsbenF
Velkommen :)