Reply to topic  [ 11 posts ] 
Søknad Kinag 
Author Message
nubi

Post Søknad Kinag
About you
1. How old are you, and where do you come from?

- Jeg er 26 år gammel og kommer opprinnelig fra en liten kommune utenfor Oslo med navn Gjerdrum. Jeg bor for øyeblikket i Stavanger og flyttet hit i August 2012.

2. Where did you hear about Ragnarok, why do you want to join us and what can you contribute to our guild?

- Hørte om Ragnarok på det offisielle forumet til TSW. Jeg spilte litt i betaen, men synes faktisk ikke spillet var noe særlig på den tiden :p
Startet igjen i dag da jeg kjøpte det via Steam og føler jeg har blitt veldig "hekta". Kastet inn 7 timer i dag faktisk, og det har jeg ikke gjort i ett mmo siden Dark Age of Camelot når jeg var 16 - 17 :p

3. Do you know anyone in Ragnarok? In that case, who and how?

- Jeg kjenner faktisk ikke til en eneste en, men det burde da ikke være ett hinder, man blir fort kjent med noen!

4. Do you have previous endgame raiding experience from TSW or other MMO's? If so, what games and what encounters?

- Siden jeg startet spillet i dag har jeg virkelig ingen erfaring fra TSW, men jeg har spilt PvP i alle mmo jeg har spilt. Jeg har spilt World of Warcraft siden begynnelsen og brukt meste parten av tiden i PvP. Har også raidet en god del i WoW fra TBC og utover. Spilte VELDIG mye RvR/PvP i Dark Age of Camelot (DAoC) fra 2002 til jeg sluttet i 2009.

5. If you have been in any other guilds in TSW or any other MMO what is your experience from it and why did you leave your last guild?

- Som sagt ingen erfaring fra TSW, men var en del år i ett PvE og PvP guild i WoW. Har også vært Offiser i ett guild i WoW hvor jeg stod ansvarlig for alt som hadde med PvP (team setup og pvp events).

6. What part of the Ragnarok guild rules differs most from other guilds you have been in and what part do you like most?

- Virker egentlig veldig standard regler. Ingen som sjokkerer meg og ingen som imponerer meg noe spesielt, men nå har jeg vært i noen guilder gjennom årene jeg har spilt MMO's så det kan jo være en av grunnene :p

7. On a typical week, roughly how many hours would you be online and playing and what evenings would you be available for guild activities? Usually between 1930-2300 GMT+1

- Jeg bor alene da min kjæreste ikke bor i samme by, så jeg har som regel to ting å foreta meg på daglig basis og det er spille og jobbe :p Jeg jobber turnus så jeg jobber kvelder, netter og dagtid. Det varierer jo som sagt, men har jeg fri er jeg tilgjengelig som regel såfrem til at jeg ikke har besøk.

8. Are you applying to any other guild while applying to Ragnarok?

- Nei.

9. List three fun things except playing MMO’s that you like to do and why?

- Se på fotball (Arsenal!), spille fotball, reise på ferie :p Fotball freak har jeg vært siden jeg var bitteliten, det som skjer når man kommer fra en fotball familie :p Ferie er jo bare utrolig deilig etter flere måneder med jobbing :)

Game Play Questions

10. Please rank the following play styles, that would describe your style in MMO gaming. (from the most to least)

- Killers
- Socializers
- Achiever
- Explorers

11. What will be your primary focus? PvE or PvP?

- Ikke helt sikker enda, men jeg tipper PvE da jeg ikke har hørt så veldig mye bra om PvP'en i spillet, men det finner jeg ut når jeg blir høyere "level" :p

12. Tell us about your PvE achievements and habits. (Do you team up or like to solo through story content, grinding one instance over and over for a typical drop, crafting and exploration, or other things)

- Foretrekker vel egentlig å spille i grupper gjennom instances etc. Eventuelt litt raids. Ellers så spiller jeg alene hvis det er noe jeg må oppnå fort. Er ikke veldig glad i crafting etc.

13. Tell us about your PvP achievements and habits. (How often you participate in warzones and world PvP. If you duel much, do world pvp, or other things like that)

- PvP i andre spill har som regel vært mitt hovedfokus. Meste parten av tiden min online har gått med til Battlegrounds/World PvP etc.

14. What is your relationship with VoIP programs like Mumble and Ventrilo? (Mark only one)
(X) I'm almost always logged on when i'm online, and i enjoy talking to other guildies.
(_) I'm usually logged on but doesn't talk all that much, mostly listen.
(_) I'm usually only logged on when it is mandatory. Like in sieges and raids.
(_) I don't like voice chat. I prefer guild and group chat.

15. Since puzzles and riddles are a big part of TSW, we do not want to spoil the fun for people who would like to solve the puzzles and riddles on their own. If you are going to help out a fellow guild mate, please feel free to do so, but use a /tell message (or a private channel on mumble) to keep things private. What do you think about this?

- En selvfølge ;)

16. It is raid night and they miss one player, you have not signed up but made an appointment with some other members to do some questing/instances. Do you join the raid or play with your friend, please tell why you choose as you do?

- Hvis jeg er utstyrt nok til å bli med på raidet og jeg blir spurt, så hopper jeg vel inn. Fleste vennene mine ville gjort det samme uansett, så de ville forstått det. Hvis guildet trenger deg, så er det ikke ett så vanskelig valg så frem til man har tid.

17. List the ingame name of all your characters, main first and then alts, with your 2 most skilled weapons. Also provide a screen shot of your character selection screen, so that we can validate the list and person behind this application.
(e.g. Epicurus - Blade skill 8 - Elemental skill 7)
'Screen Shot here'

- Har ikke noe screenshot, men tror dere skjønner at jeg er ganske ny basert på beskrivelsen :p
Kinag - Hammer skill 2 - Blade skill 2.

18. Anything else you like to tell us about your self?

- Tja, jeg er en forholdsvis energisk person. Jeg liker å prate, men jeg er også flink til å lytte når det trengs. Humøret er som regel alltid på topp og jeg liker veldig godt å ha det gøy på mumble/teamspeak/ventrilo/skype. Vet ikke helt hva andre ting jeg skal skrive, men får håpe det holder! :)

DAoC:
Flere level 50 chars

WoW:
90 Warlock - Stormreaver,
85 Rogue - Kul Tiras
85 Shaman - Kul Tiras
85 Paladin - Kul tiras
85 Priest - Auchindoun

etc.

Mon Jan 14, 2013 7:58 pm
Profile
TSW Officer

Post Re: Søknad Kinag
Velkommen til forumet :)

Mon Jan 14, 2013 8:29 pm
Profile
nubi

Takk takk :)

DAoC:
Flere level 50 chars

WoW:
85 Rogue - Kul Tiras
85 Shaman - Kul Tiras
85 Paladin - Kul tiras
85 Priest - Auchindoun

etc.

Mon Jan 14, 2013 9:28 pm
Profile
TSW Officer

hei du!!
velkommen til forumet :)

[Aion]: Kitkit - lev 55 Chanter, retired

Mon Jan 14, 2013 11:21 pm
Profile
TSW Officer

Välkommen till forum

Tue Jan 15, 2013 12:38 am
Profile
TSW Leader

Hei, søknaden din er godkjent!

Vi håper du tar deg tid til å lese denne tråden

Send /tell til en offiser i spillet for invite
Offiserer:

Bofors
Chtuga
Epicurus
KitKit
Moonsafari
Zargy
Zorq
Escritores
Mangastar
Dfox
Cognacjack

Forumet inneholder mye nyttig informasjon, bruk gjerne litt tid på å se hva som rører seg i cabalen.

Velkommen til oss!

Image

Tue Jan 15, 2013 9:30 am
Profile
nubi

Takk takk!

Linken har jeg ikke autorisasjon for å lese dessverre.

DAoC:
Flere level 50 chars

WoW:
85 Rogue - Kul Tiras
85 Shaman - Kul Tiras
85 Paladin - Kul tiras
85 Priest - Auchindoun

etc.

Tue Jan 15, 2013 2:33 pm
Profile
TSW Officer

Fikset :)

Tue Jan 15, 2013 2:36 pm
Profile
PhearLeet

RvR/PvP i Dark Age of Camelot (DAoC) fra 2002 til jeg sluttet i 2009. <-- liker dette

Thu Jan 17, 2013 5:57 pm
Profile
Reet

powerworker wrote:
RvR/PvP i Dark Age of Camelot (DAoC) fra 2002 til jeg sluttet i 2009. <-- liker dette

Synd bara att du inte kan pvpa. :(

;(

Thu Jan 17, 2013 6:17 pm
Profile
nubi

Jeg skrev PvP da ikke alle vet hva RvR er :)
RvR i DAoC var bedre enn noe annet jeg har prøvd i ett mmorpg før.
Ingen over, men mange under!

DAoC:
Flere level 50 chars

WoW:
85 Rogue - Kul Tiras
85 Shaman - Kul Tiras
85 Paladin - Kul tiras
85 Priest - Auchindoun

etc.

Thu Jan 17, 2013 8:26 pm
Profile