Reply to topic  [ 25 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Nyheter om ny Engine? 
Author Message
Officer

Post Re: Nyheter om ny Engine?
Åh dere har vært inne og sjekka ut lokalene og hva de driver meg ja, det er nice.

Var det høy standard eller var det som vi alltid har trodd, at man kommer inn i et mega stort lokale som er "funcom" og helt bakerst i et lite hjørne ved siden av kaffemaskinen er det 3-4 kontorpulter med bare to personer som jobber og det er AO avdelingen? :P Sikkert artig å få sett litt rundt hva de driver med der inne.

Dere fikk ikke pusha noe info ut av dem da? Om når engine kommer ut osv.

2010 er ikke så alt for lenge til om det blir tidlig på året. Regner med at det blir etter sommeren en gang om det er i 2010 den kommer men. Spillet blir jo det samme, mekanikken osv. så det er bare grafikken egentlig. Det er ikke enormt viktig å ha bra grafikk så lenge man liker det man spiller.

Jeg er stadig innom auno.org for å se om det er noen online i RR, men ofte er jeg litt tidlig oppe så det er ikke mye liv der annet enn rrbot. Dukker nok opp en gang om jeg ser at det er noen online.

Vi sees

/Picka

Tatitra 215/14/30 Trader

Sun Dec 20, 2009 9:29 am
Profile
SupaLeet

Aronshade wrote:
Åh dere har vært inne og sjekka ut lokalene og hva de driver meg ja, det er nice.

Var det høy standard eller var det som vi alltid har trodd, at man kommer inn i et mega stort lokale som er "funcom" og helt bakerst i et lite hjørne ved siden av kaffemaskinen er det 3-4 kontorpulter med bare to personer som jobber og det er AO avdelingen? :P Sikkert artig å få sett litt rundt hva de driver med der inne.

Funcom har utviklerkontor på skøyen, et 6. etasjers høyt bygg, hvor AO avdelingen er i 1. etasje. Denne avdelingen er på circa 60-70 kvm regner jeg med, og det nok 8-10 stykker som jobber der, pluss community relations som også er plassert der inne.

Aronshade wrote:
Dere fikk ikke pusha noe info ut av dem da? Om når engine kommer ut osv.

Ja det gjorde vi, og svaret var selvfølgelig Soon™

Aronshade wrote:
Jeg er stadig innom auno.org for å se om det er noen online i RR, men ofte er jeg litt tidlig oppe så det er ikke mye liv der annet enn rrbot. Dukker nok opp en gang om jeg ser at det er noen online.

Vi sees

/Picka

Du får ta turen innom på en ukedag i 9-10 tiden på kvelden. Da er det som oftest 10-12++ online, og gode muligheter for at vi raider!

-Strupen

Sun Dec 20, 2009 12:58 pm
Profile
Officer

Det høres lovende ut. Soon™ haha. Regner med at det blir bra når det først kommer live. Godt å høre at RR blomsterer litt om dagen også. Jeg får se om jeg ikke får kommet meg online snart. Tror jeg har alle patcher uptodate. Vi sees :D

Usj.. jeg kom inn døra i går og fant bikkja på gulvet med omtrent 14 par sko rundt seg.. alle sammen var spist opp og strødd rundtom i huset. Nå har jeg bare ett par sko igjen som det går an å bruke og de er halvspist rundt ved sålene. haha. Noen som vil ha en hund? :P

Tatitra 215/14/30 Trader

Tue Dec 22, 2009 7:33 am
Profile
Officer

lmao

Tue Dec 22, 2009 11:08 pm
Profile
SupaLeet

Gunner7 wrote:
lmao

*Sparker Gunner i leggen*

- Bartekos 151/11 Soldier Ønskesetup :P

Image

Tue Mar 16, 2010 11:02 pm
Profile
SupaLeet

MA er nye lovechild luina. flavor of the month! you shall return immediately!

Tue Mar 16, 2010 11:53 pm
Profile
PhearLeet

Hej gamla lolers.

Jag har inte spelat sedan jag vet inte, 2006 (typ alien invasion release)?

Installerade small client för några dagar sedan och startade froob för att latja lite med några vänner. Morro!

Dock ser grafiken helt värdelös ut. Alltså, jag vet att spelet är gammalt, men jag VET att det såg bättre ut än såhär back in 2002. Går det att ta sig förbi det här problemet eller är man fucked om man sitter på Win7 x64 och ett GeForce 8800 GTS?

Om det är några old-timers som fortfarande loggar och vill prata om the beforetimes, säg hej till "generalsnus".

Puss

/Liket

Thu Apr 08, 2010 11:36 am
Profile WWW
Admin

Heisann :D , husker deg godt eg . Er ingen tech person så no clue på det . Er bare ta kontakt ingame med en RR for reinvite til RR

Thu Apr 08, 2010 1:07 pm
Profile
SupaLeet

her kan du se hvem i Ragnarok som er online, så sender du dem bare en tell om å få invite :)

http://auno.org/ao/char.php?gender=&fac ... k&online=1

Grafikken, vel.. sett alt på max og se hva som skjer :P 4x AA og 16x AF hjelper på, i gfx-kort driverne.

Thu Apr 08, 2010 2:27 pm
Profile
PhearLeet

Strupstad wrote:
her kan du se hvem i Ragnarok som er online, så sender du dem bare en tell om å få invite :)

http://auno.org/ao/char.php?gender=&fac ... k&online=1

Grafikken, vel.. sett alt på max og se hva som skjer :P 4x AA og 16x AF hjelper på, i gfx-kort driverne.

Ah, ska pröva det. Allt är på max (grafiken), men jag ser ändå inget gräs till exempel, marken är väldigt platt och stygg.

Jag har tänkt vara newbie med mina vänner ett tag, kanske kan gästa guild chatten någon gång :p

Tack för tipset, ha det så länge.

Thu Apr 08, 2010 2:48 pm
Profile WWW
Reply to topic   [ 25 posts ]  Go to page Previous  1, 2